5 תשובות
לא...
סתאאםם מה שבא לך...
סתאאםם מה שבא לך...
תבואי עם מה שבא לך אבך זה מקובל לבוא עם לבן
כןן גם אני הולכת עם חולצה שחורה צמודה
כן זה בסדר לגמרי אני הולכת עם שמלה שחורה
ברור
באותו הנושא: