8 תשובות
סבירות קטנה
שואל השאלה:
אני רוצה לעדכן אייפון 11 לios 16
אה אז כלום לא יקרה
אני עידכנתי עם אייפון 12 וזה עובד מצויין
שואל השאלה:
בטוח לא יקרה כלום?
כן 100%
בתור מתכנת אני יודע שכשיוצא עדכון הוא נועד להוסיף פיטצ'רים חדשים למערכת שלא בהכרח כל אחד משתמש מה שגורם לטלפון "לסחוב" יותר על המערכת משמע להיות איטי יותר.
מצד שני, קורה גם שהם מוציאים תוכנה חדשה, שעושה בדיוק אותו דבר רק שעכשיו הקוד כתוב בצורה יותר חכמה וזה מקל על המערכת לרוץ.
בקיצור מי שרוצה להתעמק אפשר ממש לקרוא על כל עדכון חדש שיוצא לכל פלטפורמה בגוגל ולהבין מה הם חידשו שם ואם זה שווה.
ומי שלא רוצה להתעמק ,פשוט תעשו עדכון, כי האפליקציות שלכם מתעדכנות והן מושפעות מהמערכת עצמה של הטלפון לבסוף תגיעו למצב שנגיד וואטסאפ לא רץ לכם כי לא עדכנתם גירסה של הטלפון שנתיים וואטספ הכניסו תוספת שעובדת בזכות התוספת בעדכון המערכת.
יכולתי לענות קצר יותר אבל אני מהמתעמקים.
יכול להיות אבל רוב הסיכויים שלא