4 תשובות
לא בגלל שאני מנקה כל כמה ימים
כן אבל מנקים את זה ואז את האוזניים אם לא נוח לך
שואל השאלה:
זו הסיבה למה אני פחות אוהב אותם
אנונימי
לא הרבה אבל קצת בפנים אבל אפשק לנקות עם קיסם