10 תשובות
טעם זה עניין סובייקטיבי
בעיניי כן.
שואל השאלה:
לענות.
לענות.
אנונימית
יש לה יופי מיוחד שאני פחות מתחברת אליו
אבל היא מהממת ממש
גם האופי שלה פשוט הופך אותה להרבה יותר יפה
אבל היא מהממת ממש
גם האופי שלה פשוט הופך אותה להרבה יותר יפה
אחת השוות
מה הכוונה לעשות צ*צ*?^
אנונימי
כן
בעייני ככה ככה, אבל האופי שלה מושלם ברמות ואני חולה עליה לפי דעתי דיאן ואילנה הכי יפות באח...
ברור, וכל מי שאומר שלא, משקר.
אם היא הייתה עוברת לידכם ברחוב כולכם הייתם מסובבים את הראש
אם היא הייתה עוברת לידכם ברחוב כולכם הייתם מסובבים את הראש
בעניי לא
ולתגובה למעלה אני לא משקרת
אני באמת לא חושבת שהיא כזאת יפה היא לא כזאת טבעית ואני לא אוהבת את המראה המלאכותי הזה
ולתגובה למעלה אני לא משקרת
אני באמת לא חושבת שהיא כזאת יפה היא לא כזאת טבעית ואני לא אוהבת את המראה המלאכותי הזה
אנונימית