8 תשובות
לא ואני שמחה שאני לא מכירה אף אחד כזה.
הוא זמר מדהים, שירים מדהימים, מה יש לא לאהוב?
הוא זמר מדהים, שירים מדהימים, מה יש לא לאהוב?
השירים שלו משעממים
אני חושבת את זה
הם ממש עלובים
הם ממש עלובים
מה הבעיה בשירים שלו לא הבנתי
יש לו שירים מטורפים
אבל כל אחד והטעם שלו
אבל כל אחד והטעם שלו
כי הם באמת כאלה
הם באמת עלובים
אנונימית
אני!
באותו הנושא: