5 תשובות
אין כל כך לדעת.. זה לא תשובה של כן או לא בדוואות זאת אומרת.. נקווה שזה לא קשור ואולי עכשיו את לא רוצה כי את עדיין צעירה.
לאו דווקא.. הגיוני מאוד שלא תהיי מוכנה בגיל הזה, הבשלות הרגשית והפיזית תגיע במהלך השנים
לא, את גם מוכנה להתחתן בגיל 18? לקנות בית? לקריירה?

את לא צריכה להיות מוכנה בגיל 18, אני הכי לא וזה בסדר גמור. רוב האנשים בעולם הזה לא היו מוכנים להקים משפחה בגיל 18, זה לא אומר שאת לא תהיי מוכנה כשתהיי בת 22 או 27 או 30.
בני אדם משתנים ומתפתחים, הם לא נשארים אותו דבר מגיל 18 עד יום מותם.
את תהיי מוכנה כשיגיע הזמן. זה לא אומר שאת לא יכולה להיות בזוגיות או להתחתן, את יכולה להתחתן בלי קשר ולהביא ילדים כשמרגיש לך שזה הזמן.
לא, גיל 18 זה מוקדם.. זה שזה הגיל שבו מתחילים את החיים הרציניים לא אומר שכבר חייבים להיות מוכנים להכול, כל דבר בזמן שלו