3 תשובות
לא חושבת
עדיף כבר לקחת מלון ולישון לכמה ימים,בכל זאת נסיעה של שש שעות
למה שתעשה את זהה
כאילו תצא מהבית ב6 תגיע ב 12+-
תהיה של עד 18:00 ותגיע ב00:00?
סתם סיפור לדעתי, אם כבר עושים את המאמץ ונוסעים לשם עדיף להישאר כמה ימים
(אגב אני גרה לייד קרית שמונה;)
אנונימית
אם יש לך כוח ותעשה מנוחות אז כן
חלום שלי אגב:)