2 תשובות
כן, למעשה זו החברה הראשונה בישראל ששיווקה קווי טלפונים ניידים, ועם השנים השם שהם המציאו - "פלאפון", הפך לשגור בשפה היומיומית
כן, כמו שרשמו לפני זה היה השם של החברה וזה תפס ועכשיו הרבה אנשים קוראים לסמארטפונים פלאפונים
באותו הנושא: