5 תשובות
כל עוד את תישרפי יותר קלוריות ממה שאת מכניסה זה לא ישנה דבר.
שואל השאלה:
אני אהיה בגירעון קלורי בכל מקרה. חוץ מזה אני לא מנסה להוריד במשקל, אני כמעט תת משקל.. אבל זה לא יהרוס לי את החיטוב בבטן?
אני אהיה בגירעון קלורי בכל מקרה. חוץ מזה אני לא מנסה להוריד במשקל, אני כמעט תת משקל.. אבל זה לא יהרוס לי את החיטוב בבטן?
אנונימית
ממש לא. כמו שאמרתי גרעון קלורי זה גם לרדת באחוזי שומן וגם לרדת במשקל אי אפשר זה בלי השני ;)
את סותרת את עצמך. איך את לא מנסה לרדת במשקל אבל את בגרעון קלורי ולא רוצה לאכול דברים "משמינים"
שואל השאלה:
אני רוצה לאכול בריא מכיוון שאני רוצה אורח חיים בריא. ואני בגירעון קלורי כי ככה יוצא לי. מבלי לחשוב על זה אפילו
אני רוצה לאכול בריא מכיוון שאני רוצה אורח חיים בריא. ואני בגירעון קלורי כי ככה יוצא לי. מבלי לחשוב על זה אפילו
אנונימית