6 תשובות
מפחדות
ולא סתם מפחדות.
אם לא היו מקרי חטיפה ואונס הן לא היו מפחדות.
צריך לחשוב על זה לעומק קצת ולהבין.
אנונימית
^^יש כאלה שמתמסכנות תאמיני לי
שהן ליד בנים הן משתמשות בזה כדי שירחמו עליהן
אנונימית
מה מתמסכנות? פשוט כנראה זה מפחיד אותן בגלל כל מקרי האונס והחטיפה. גם לאחרונה.
אני מכירה את רובן והן פשוט מתמסכנות די כבר
אנונימית
באמת אני לא מבינה אותן מה יש לפחד
אלא אם באמת בעבר מישהו עשה להן משהו אני מבינה
אנונימית
אישי זה לא יכול להיות כי אם לא מכירות אותך
ובכללי הן מפחדות ואי אפשר להאשים אותן אני מכירה בקושי מישהי אחת שמעולם לא עקבו אחריה ברחוב או הוטרדה מינית בדרך מסוימת