9 תשובות
לא.
שואל השאלה:
למה?
לא
כי בכללי סיאנס לא כדאי לעשות
את/ה רוצה תעשה/י
לא
אסור להעיר את המתים
וגם במילא לא נראה לי שזה יעבוד
אל.
זה ממילא לא עובד
זה חמור מאוד
אל תחשוב על זה אפילו
אנונימי
חלום שלי לעשות סיאנס
אבל צריך להיות קבוצה של אנשים ובחיים לא מצאתי מישהו שלא מפחד רצח מהדבר הזה
באסה