9 תשובות
לא.
שואל השאלה:
למה?
למה?
לא
כי בכללי סיאנס לא כדאי לעשות
את/ה רוצה תעשה/י
את/ה רוצה תעשה/י
לא
אסור להעיר את המתים
וגם במילא לא נראה לי שזה יעבוד
אסור להעיר את המתים
וגם במילא לא נראה לי שזה יעבוד
אל.
זה ממילא לא עובד
זה חמור מאוד
אל תחשוב על זה אפילו
אל תחשוב על זה אפילו
אנונימי
חלום שלי לעשות סיאנס
אבל צריך להיות קבוצה של אנשים ובחיים לא מצאתי מישהו שלא מפחד רצח מהדבר הזה
באסה
אבל צריך להיות קבוצה של אנשים ובחיים לא מצאתי מישהו שלא מפחד רצח מהדבר הזה
באסה
באותו הנושא: