6 תשובות
כן
אם את קונה משהו שמצריך מרשם והמרשם הוא מהקופת חולים אז כן. או אם קיבלת מרשם לתרופה שלא מצריכה מרשם עדיין כדאי לתת כרטיס כי את תקבלי את המחיר המסובסד
שואל השאלה:
תודה רבה
אם אני מביאה את הכרטיס מגנטי לרוקח הוא כאילו מעביר אותו איפה שהוא שיציג לו במסך שאני משלמת על התרופות בהוראת קבע? וככה לא אצטרך לשלם בכרטיס אשראי/מזומן?
מקווה שהבנת
אנונימית
זה לבחירתך, הוא לא יעשה את זה לבד. את יכולה לבחור שלשלם עם ההוראת קבע או באותו רגע עם מזומן או אשראי הוא פשוט ישאל אותך.
שואל השאלה:
אני כבר משלמת בהוראת קבע, בגלל זה אני שואלת, האם זה מוצג לו במסך?
שהוא יידע מה הסיבה שאני לא מוציאה כסף .. שלא יחשוב שאני מצפה לקבל בחינם את התרופה
אנונימית
הוא לא יחשוב ככה
לא יודעת אם הוא רואה על המסך שאת משלמת בהוראת קבע אבל אם לא תוציאי כסף הוא פשוט יחכה שתוציאי או שהוא פשוט יגיד לך "לשים את זה על ההוראת קבע?" ותגידי לו כן.
באותו הנושא: