7 תשובות
הייתה חייבת להוסיף תתפוצצו?
שמעי לא אכפת לי שהיא אמרה שבר המנצחת שלה אני פשוט לא סובלת תדנה הזאת בלי קשר היא פוסטמה ברמה קשה
שואל השאלה:
גם אני לא אוהבת אותן
ומתה על טליה
אבל המעריצים שלה פשוט בלתי
למה לעשות דרמה מכל מילה
אנונימית
דנה הזאת לא מאה
עקבתי אחריה אחרי שהיא יצאה מהבית והיא העלתה סטוריז ממורמרים על דיירים אחרים, גם על טליה היא העלתה
אני לא סובלת את הדנה הזאת בלי שום קשר היא ממורמרת מהתחת
משתתפי האח הגדול פשוט ממורמרים, בחיים שלי לא ראיתי כזה חוסר פירגון מצידם זה נטו נגדם וחבל. יוצאים על דנה כי זה פשוט מגעיל, אף אחד לא אמר לה לעשות מלא סטוריז על טליה ולברך אותה, אבל לפחות תהיי בן אדם ואפילו אם את לא מפרגנת אל תפיצי את השנאה והקנאה שלך בסטורי אבל כל השנאה הזו תחזור לכולם בבומרנג ענק
לא סתם קוראים לתומכים של טליה כת
לא סתם כל הדיירים דיברו נגד התומכים של טליה לא נגד *טליה * אלא *התומכים* של טליה

יאלה כולה פירגנה לחברה שלה על המקום השני היא וטליה לא חברות למה שתדבר עליה,גזגזו וסתמו את הפה חבורת שטופי מוח נמאסתם בכל מקום אתם קופצים אכלו לטליה ושתו לה עשו לטליה ככה וככה .
נמאסתם
אנונימית