11 תשובות
ככה זה עובד
שאלה טובה, יש גם כל כך הרבה טובים מכל כך הרבה ז'אנרים שאיך אתם מצליחים לבחור?
שואל השאלה:
לא יודעת זה באמת קשה
אני יודעת שיש להקות שאני אוהבת יותר מלהקות אחרות, אבל לכל להקה יש לפחות 200 שירים מדהימים ואם לא אז יותר
ואי אפשר לומר על שיר מסוים שהוא השיר הכי מדהים בעולם כי מחר שיר אחר יחליף אותו
לא יודעת זה באמת קשה
אני יודעת שיש להקות שאני אוהבת יותר מלהקות אחרות, אבל לכל להקה יש לפחות 200 שירים מדהימים ואם לא אז יותר
ואי אפשר לומר על שיר מסוים שהוא השיר הכי מדהים בעולם כי מחר שיר אחר יחליף אותו
אנונימית
כי אנשים אוהבים אותם...
זו דעה של אנשים וזה מאוד שונה
זו דעה של אנשים וזה מאוד שונה
שואל השאלה:
אבל איך בוחרים רק משהו אחד כשיש כל כך הרבה?
אבל איך בוחרים רק משהו אחד כשיש כל כך הרבה?
אנונימית
אצלי זה די קל
אין לי מיליון ואחת אופציות כמו בפופ, שכל יום צץ זמר חדש
אלא טיפה פחות אפשרויות (רוק והענפים שלו)
אבל כמובן שיש הרבה אז לא לצאת עליי
ופשוט שומעים שירים ומתחברים
אני יכולה להגיד לך שגדלתי בבית עם אבא שנושם מוזיקה ובזכותו אני מה שאני היום
ולכן, חלק מהזמרים ולהקות האהובים עליי מושפעים ממנו ואפילו כאלו שהוא אוהב
וכל הטעם שלי במוזיקה זה מאבא שלי 3>
אין לי מיליון ואחת אופציות כמו בפופ, שכל יום צץ זמר חדש
אלא טיפה פחות אפשרויות (רוק והענפים שלו)
אבל כמובן שיש הרבה אז לא לצאת עליי
ופשוט שומעים שירים ומתחברים
אני יכולה להגיד לך שגדלתי בבית עם אבא שנושם מוזיקה ובזכותו אני מה שאני היום
ולכן, חלק מהזמרים ולהקות האהובים עליי מושפעים ממנו ואפילו כאלו שהוא אוהב
וכל הטעם שלי במוזיקה זה מאבא שלי 3>
נכון!!!
אני גם לא מבינהה
אני גם לא מבינהה
שואל השאלה:
מה? יש מלא להקות רוק יותר ממה שאפשר לספור זה מטורף
מה? יש מלא להקות רוק יותר ממה שאפשר לספור זה מטורף
אנונימית
^^ כן אבל עולים לי הרבה יותר זמרי פופ מאשר רוק
ואמרתי שיש אז לא צריך להתלהם
ואמרתי שיש אז לא צריך להתלהם
שואל השאלה:
אף אחד לא מתלהם מה הקשר
אף אחד לא מתלהם מה הקשר
אנונימית
אני חולת מוזיקה וכל דבר שיר אצלי זה למצב שונה אבל יש שירים שמתאימים לכל סיטואציה אז הם יותר אהובים אבל עדיין אין אחד באמת שהוא הכי מועדף ואם יהיה אני אשמע אותו בלופים עד שימאס לי ממנו ואז סתם חבל ובזמרים זה פשוט מכירים את האישיות שלהם והם נראים ממש חמודים שאתה מרגיש חבר שלהם מדברת בתור דיירקשנית לשעבר לא שרופה אבל כן אהבתי אותם גם היום ויש זמרים שאני פשוט יותר מתחברת לסגנון מוזיקה והכתיבה
באותו הנושא: