3 תשובות
בעצמות לחיים
תצמידי כזה את השפתיים כאלה בצורת נשיקה ושימי בצורה אלכסונית
ושמים קצת באף
ואפשר לשים במחשוף(אם את שמה משהו חשוף)
על האף, בחלק הפנימי של העין (בצד שהוא לא הצד של האיילינר) אני גם שמה טיפה ליד הגבות מהצד שקרוב לשיער
לוקחים מברשת מתמאימה (אפשר גם עם האמצבע) ושמים במקומות הגבוהים של הפנים שאת רוצה שם הארה. בעצמות לחיים הגבוהות, אפשר מתחת לגבה ובאף.