6 תשובות
שאם היא צריכה או רוצה משהו שתכתוב לך
תשאל איך היא מרגישה ושאם היא צריכה משהו שתשלח לך הודעה
תרגישי טוב/ אויש
בהצלחה לך :)
מחר אני אביא לך שוקולד
את צריכה משהו?
איך את מרגישה?
שואל השאלה:
"בסדר"?
אנונימי