6 תשובות
שואל השאלה:
אני יסביר לך משהו לא התחלנו לדבר ככה
דיברנו על נושא של מתמטיקה אז אין לנו אפילו היכרות ראשונית
אני יסביר לך משהו לא התחלנו לדבר ככה
דיברנו על נושא של מתמטיקה אז אין לנו אפילו היכרות ראשונית
אנונימי
בסדר עדיין זה בסדר לשאול מה איתך
שואל השאלה:
אוקי תודהה
אוקי תודהה
אנונימי
תכתוב לה היי מה קורה מה איתך
שואל השאלה:
אבל לא דיברנו מיום ראשון מה לכתוב לה עכשיו?
אבל לא דיברנו מיום ראשון מה לכתוב לה עכשיו?
אנונימי
קודם כל לא לסנן ולא לענות בכוונה אחרי מלא זמן, דבר שני תמשיך לדבר איתה ותראה אם זה יזרום לה
באותו הנושא: