5 תשובות
שואל השאלה:
^^^אני כותב ביד שמאל והיא בימין, ואני יושב בצד השמאלי של השולחן והיא בימני אז זה לא קורה
^אני מקווה שזה נכון לול (גם בכיתה ז' ישבתי לידה, והיא ישבה רחוק ממני, רק שאז לא היה לי קראש עליה)
^^^אני כותב ביד שמאל והיא בימין, ואני יושב בצד השמאלי של השולחן והיא בימני אז זה לא קורה
^אני מקווה שזה נכון לול (גם בכיתה ז' ישבתי לידה, והיא ישבה רחוק ממני, רק שאז לא היה לי קראש עליה)
אנונימי
אה אז אצלי זה הפוך אני כותבת בשמאל והוא בימין ואנחנו נתקעים כל הזמן
אולי זה הדדי והיא מובכת ממך
אל תיקח את התשובה הזאת כ-המציאות אני אומרת מה שאני חושבת
אל תיקח את התשובה הזאת כ-המציאות אני אומרת מה שאני חושבת
וסתם תגיד לה בוקר טוב וכאלה ותשאל מה שלומה
לא אומר כלום אני ומי שאני יושבת לידו יושבים די רחוק אחד מהשנייה סתם כי היד שלו נתקעת בי שהוא כותב וזה מפריע לכתוב
באותו הנושא: