5 תשובות
אנחנו חיים על כוכב בתוך מערכת שמש עם 11 כוכבים אחרים, בנקודה מאוד ספציפית בגלקסיה עם אלפי מיליונים כוכבים אחרים ומיליונים של מערכות שמש אחרות. חוץ מהגלקסיה שלנו יש עוד אלפי אלפי מיליון של כוכבים וגלקסיות שונות ביקום שאנחנו מכירים. ולמרות זאת, אכפת לך מפאדיחה שעשית?
4AM
שואל השאלה:
תודה לכולכםם נשמותת עודדתם אותי:))
אנונימית
הכל בסדר, קורים דברים מביכים לפעמים.
עוד שנתיים את תמותי מצחוק כשתחשבי על זה
אנונימית
וואיי מביך אבל תעשי את עצמך הולכת לשירותים תשארי שם קצת זמן ותחזרי לאן שאת צריכה, רוב הסיכויים שאת לא הולכת לראות את אותם אנשים אחרי היום אז הכל טוב.
כמו קודם, את בת אדם לכולן יש מחזור אז מה שיסתכלו
בנות יבינו אותך ושהבנים יגידו תודה כי בלי זה לא היה להם חיים