6 תשובות
זה בסדר בעיניי
שואל השאלה:
אבל אם יהיה לי חבר בקרוב ואני אמשיך לפלרטט עפ בנים זה נחשב בגידה? אם כן ברור שאני אפסיק עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
עם*
אנונימית
בסדר
לא בגידה אבל פחות מתאים
זה פשוט קצת זול ומיני אבל הרבה ככה.. בעיקר נשים, אני גם פעם הייתי פלרטטנית אבל זה לא נבע לי ממיניות אלה אהבתי להחמיאי לכולם אם הייתי רואה גבר בלבוש יפה או רוקד יפה או שר יפה או עם לב טוב הייתי ממש באה ואומרת לו את זה- לא אכפת לי יש לו חברה אין לו לי יש חבר או אין לי לא משנה לי כי זה חא נבע לי מקטע מיני, היה לי צורך להגיד את דעתי על כולם ועל כולם היא הייתה מאוד מרימה כזאת ויצא שנתפסתי כפלרטטנית, כשהתארסתי זה נפסק! הבנתי שזה לא טוב לא נתפס טוב. כיום אני לבנות מחמיאה לגברים לא.