21 תשובות
חחח תלוי מה הסיבה שאתה מבריז
וכן אם אתה סתם מבריז אז הם יכולים להפחיד אותך
הגיוני זה משהו שעולה הרבה כסף והם משלמים עליו
זה די הגיוני. בכל זאת גשר זה מלא כסף
שואל השאלה:
מה זה קשור אבל מה זאת השיטת ענישה המפגרת הזאת זה צורך רפואי
אנונימי
מה רפואי בזה אתה לא תמות עם שיניים עקומות אחי זה נטו אסתטיקה
זה לא שהם שולחים אותך לבית ספר עם חום
שואל השאלה:
האורטודנט אמר שאם לא נטפל בזה השיניים שלי יכולות ליפול
אנונימי
אז תפסיק להבריז אם חשוב לך שישארו שיניים בפה שלך
אם אתה ממש חייב גשר כאילו בקטע בריאותי אז ההורים שלך חייבים לטפל בך ולעשות לך גשר
ותודה שהזכרת לי לשים גומיות
שואל השאלה:
puppycat
תודה רבה לך אבל ממש לא ביקשתי שתגידי לי מה לעשות
שאלתי האם זה נראלכם בסדר
אנונימי
זה נראה בסדר גמור, לא הוגן מצידך שהם שישקיעו בך ואתה תזרוק להם זין בפנים ותעשה מה באלך הם לא חייבים לך כלום אם אתה רוצה לקבל תיתן
כן הגיוני שהם מאיימים בזה כי זה מלא כסף והם משלמים על זה אבל בכל זאת נראלי קצת מוזר.. כיאלו פשוט מוזר לי שהם מאיימים דווקא בזה ולא בדברים אחרים. נגיד אצל ההורים שלי זה "אני אקח לך את כל המסכים"
שואל השאלה:
^^ בוא תגזים
בסופו של דבר ללמוד או לא זה בחירה שלי
הורים לא אמורים להביא ילד לעולם בשביל שהוא ילך לבית ספר ואם כן זה עצוב
אנונימי
חוק לימוד חובה שמעת פעם?
הם לא הביאו אותך לעולם שתלך לבית ספר ואם אתה באמת חושב ככה אז אתה כנראה ילד בן 13 שלא מבין מהחיים שלו
הם מתעקשים שתלך לבית ספר למען העתיד שלך ולמען זה שתוכל לפרנס את עצמך בכבוד
שואל השאלה:
אני בן 16 ואם את חושבת שהיום האופציה היחידה להצליח בחיים זה לימודים כנראה שאת לא מבינה כלום מהחיים שלך ואת אוכלת את כל מה שאנשים בני 50+ שאין להם מושג מה הולך במשק היום אומרים לך
אנונימי
מה תעשה דרופשיפינג ? נו באמת
אם היית כזה חכם היית יכול לשלם כבר בעצמך על הגשר ולא לבכות שינשרו לך השיניים
מספר לי על המשק היום
שואל השאלה:
דרופשיםינג עלק
רק מראה שאין לך שום מושג
אנונימי
אז זה בחירה שלהם אם לעשות לך גשר אח שלי. לא כל אחד מצליח בלי לימודים זה ממש קשה. הם מעדיפים שתלך על בטוח כי בסופו של דבר הם רוצים את זה רק בשבילך אבל כנראה שאתה ראש בקיר ואתה רוצה לעשות דברים בדרך הקשה. אם אתה לא לומד לך תעבוד תשלם תגשר בעצמך
ותחסוך כסף על הדרך בוא נראה לאן תגיע בלי בגרות. לא כולם מצליחים בדרך הזאת
שואל השאלה:
יודע מה נגיד שאני ארצה ללכת על התחום האקדמאי יש את האוניברסיטה הפתוחה אז חלאס לבלבל בשכל (למרות שאני בכלל לא מתכוון ללכת לתחום האקדמאי) תבדקו דברים לפני שאתם אומרים אותם
וחוץ מזה שלא ביקשתי ממכם חוות דעת על הדרך שבה אני בוחר אז סתמו סבבה
אנונימי
אז שום חוות דעת שאלת שאלה ענינו שהגיוני אתה לא לומד לך תעבוד ותשלם תגשר אתה