6 תשובות
אין סיבה אבל גברים זה בשבילכן הצד השני כמו שבשבלינו הגברים אתן הנשים הן הצד שמשלים אותנו
בלעדיכן היה רייק ועצוב בנות
בלעדיכן היה רייק ועצוב בנות
אולי תסביכי אב או חרדת נטישה...
מכירה המון בנות כאלה, בגלל שיש להן כל החיים שלהן סובבים סביב בחורים.
מכירה גם כאלה שסובלות מחוסר ביטחון וחוסר אהבה וחושבות שגבר יפתור להן את הבעיות.
מכירה המון בנות כאלה, בגלל שיש להן כל החיים שלהן סובבים סביב בחורים.
מכירה גם כאלה שסובלות מחוסר ביטחון וחוסר אהבה וחושבות שגבר יפתור להן את הבעיות.
בסדר אמרתי אולי.
יכול להיות יש לך דברים אחרים בתת מודע. כי זה לא תקין שהחיים שלך יהיו סובבים סביב בחורים. יש שם בעיה ולא רק שיש שם בעיה, צריך לטפל בה גם. ואני לא מדברת על היכרויות נורמטיביות עם בחורים. אני מדברת על מצב כרוני שהוא מגבר לגבר או מזוגיות לזוגיות בלי מנוחה. אם זו לא הסיטואציה אז מה שכתבתי בתשובה הקודמת לא רלוונטי בכלל. לא כל דבר צריך לקשר אלייך ואם זה לא נכון לגבייך זה לא אומר שזה לא נכון בכלל.
מוזמנים לעשות מינוסים.
יכול להיות יש לך דברים אחרים בתת מודע. כי זה לא תקין שהחיים שלך יהיו סובבים סביב בחורים. יש שם בעיה ולא רק שיש שם בעיה, צריך לטפל בה גם. ואני לא מדברת על היכרויות נורמטיביות עם בחורים. אני מדברת על מצב כרוני שהוא מגבר לגבר או מזוגיות לזוגיות בלי מנוחה. אם זו לא הסיטואציה אז מה שכתבתי בתשובה הקודמת לא רלוונטי בכלל. לא כל דבר צריך לקשר אלייך ואם זה לא נכון לגבייך זה לא אומר שזה לא נכון בכלל.
מוזמנים לעשות מינוסים.
כי בלעדינו העולם לא קיים כן כן שמעתם נכון
אחותי
כי אין כמו גברים.
כי אין כמו גברים.
התשובה הראשונה זה אוחח
בקיצור מה שהוא אמר
בקיצור מה שהוא אמר
באותו הנושא: