8 תשובות
אם הייתי עושה בבית הייתי מזמינה עד עשרה כי זה מה שהבית שלי היה יכול להכיל אם הייתי עושה בחוץ אז תלוי איפה הייתי רוצה לעשות או כמה ילדים הייתי רוצה להזמין ולפי מה שהחלטתי קודם הייתי מחליטה את השאר
אנונימית
2 שבאמת הייתי רוצה להזמין וכנראה גם היחידות שבאמת היו באות
הייתי חוגגת בנפרד עם חברים אחרים כל פעם
לא אוהבת כשמלא אנשים אצלי בבית
חוץ מהם אף אחד אחר לא
ממ מלא