תשובה אחת
באיזה מגמות את נמצאת בבית ספר?
איך את מתמודדת עם מצבי לחץ?
איך את תסתדרי עם דם וקיא?
למה את רוצה להיות במדא?
תני תכונות חיוביות ותכונות שליליות אצלך
זה צה שאני זוכרת