5 תשובות
כן גזען מאוד
לא, גם אני לא הייתי רוצה להיות בקשר עם ערבי.. זאת האמת! לא באלי לשקר..כי מה לעשות שהם לא מתים על היהודים בלשון המעטה ובשיאי העדינות רושמת לא מתים כן.. הם עבדו קשה כדי שרוב היהודים יפחדו מיהם וירתעו מיהם ולא ירצו בחברתם- ואגב.. זה הדדי.
אם זה רק בגלל שהוא ערבי אז כן
כן
באותו הנושא: