3 תשובות
שואל השאלה:
לא מוריד מעצמי, פשוט אני יודע שאין באמת סיכוי שזה יכול לעבוד, אנחנו שמים וארץ. בהודעות אני הרבה יותר "פלייר" וזה מה שקונה אותה ואת רוב הבנות שאני יוצא איתן. הבעיה שחזותית אני לא מכוער חלילה, פשוט מראה חמוד מדי. וזה לא הסגנון שהיא יוצאת איתו. אני פשוט ריאלי
לא מוריד מעצמי, פשוט אני יודע שאין באמת סיכוי שזה יכול לעבוד, אנחנו שמים וארץ. בהודעות אני הרבה יותר "פלייר" וזה מה שקונה אותה ואת רוב הבנות שאני יוצא איתן. הבעיה שחזותית אני לא מכוער חלילה, פשוט מראה חמוד מדי. וזה לא הסגנון שהיא יוצאת איתו. אני פשוט ריאלי
אנונימי
היא ראתה תמונות שלך? יש כיוון מסוים לגבי ההכרות הזאת או שכרגע זה ידידותי?
בלי קשר, אם הולך סבבה ונהנים לדבר אין מה לראות דברים כאלה שיטחיים בתור גורם שימנע מכם קשר.
בלי קשר, אם הולך סבבה ונהנים לדבר אין מה לראות דברים כאלה שיטחיים בתור גורם שימנע מכם קשר.
נשמע כאילו אתה חושב שלא תהיה מספיק לטעמה, לא שאתם לא מתאימים.
אנשים לפעמים מצהירים הצהרות על איזה טיפוס הם רוצים או עם מי הם בחיים לא יצאו והמציאות מוכיחה גם להם שלפעמים זה דווקא כן קורה.
בקיצור, תהיה אתה ואם הולך יופי, אם לא גם בסדר.
אולי חבל להתרחק מבן אדם שנעים לך איתו בגלל חוסר ביטחון (שהציפיות שלה גורמות לך להרגיש). זה באמת לשים את את עצמך במקום פגיע, חשוף לדחייה שאתה יודע מראש שיכולה לבוא. תשאל את עצמך אם זה שווה את הסיכון מבחינתך ותחשוב על הסיכוי שדברים כן יסתדרו בצורה טובה.
אנשים לפעמים מצהירים הצהרות על איזה טיפוס הם רוצים או עם מי הם בחיים לא יצאו והמציאות מוכיחה גם להם שלפעמים זה דווקא כן קורה.
בקיצור, תהיה אתה ואם הולך יופי, אם לא גם בסדר.
אולי חבל להתרחק מבן אדם שנעים לך איתו בגלל חוסר ביטחון (שהציפיות שלה גורמות לך להרגיש). זה באמת לשים את את עצמך במקום פגיע, חשוף לדחייה שאתה יודע מראש שיכולה לבוא. תשאל את עצמך אם זה שווה את הסיכון מבחינתך ותחשוב על הסיכוי שדברים כן יסתדרו בצורה טובה.
באותו הנושא: