6 תשובות
שואל השאלה:
זה נראה לי קצת מופרך ככה לנסות להשיג פטור..
אנונימי
תדמיין שבת הייתה קירחת
מה אתה רציני
לשואל השאלה אם לא התגייסת עדיין תתגייס עם השיער אם בחוגר התמונה תהיה עם שיער אז יהיה לך יותר סיכוי
זה יצמח בחזרה .. מלא בנים מגלחים כי זה כן חשוב להם וזה צומח
אנונימית
אולי תנסה להגיד ולהביע שאתה ממש בדיכאון כל פעם שאתה מסתכל למראה אם אין לך שיער על הראש וזה מחרפן אותך לרמה של הדרדרות באורך החיים שלך מעצב
^תקשיב בתור בת אני אומרת לך שאין שוויון ולא יהיה שוויון בת ממש לא בנויה כמו גבר.
יש בנות שבאמת יכולות להיות בקרבי ולהיות ברמה של לוחם אפילו יותר אבל רוב הפעמים הן פשוט נפצעות יותר בתפקידים קרביים.
מגיע לנו פטור שיער וכפכפים ולחבוש סוודר.