7 תשובות
שואל השאלה:
^ברור תמיד יש מקום לשיפור
אנונימית
אני מקעקעת ולגיל 13 זה דיי חמוד וסימטרי תמשיכי ללמוד ובהצלחה ;)
מקסים..,ויותר מזה..שכבר הנך יודעת..את המטרה שלך..בגיל כה צעיר..,(שסביר להניח אם הזמן זה ישתנה..גיל התבגרות..אמנם לאוו דווקא..גם אדם בגיל 40 יכול לעשות הסוואה לתפקיד..),אם זאת הצעתי..,היא לפרסם את העשייה..ברשתות חברתיות..,משם מבטיח לך שתפרצי..תלוי עד כמה את רוצה את זה..וכיצד את משווקת את העשייה שלך..
שואל השאלה:
^תראה, כרגע אני רק בגיל 13 וזה ציור פשוט שציירתי בעט, כשאתחיל להתמקצע אני ארצה זאת מאוד, תודה רבה!
אנונימית
מאוד יפה אבל יש לאן להשתפר
אנונימית
וואי זה מתוק רצח
מבטיחה שבאלי שזה יהיה הקעקוע השלישי שלי!