5 תשובות
לא יש מלא שלא שומרים
לא אני לא שומרת כי אין לי כוח
אנונימית
לא כולם שומרים באנשי קשר
אני נגיד שומר את כולם באנשי קשר, גם כאלה שבמקרה יש לי את המספר שלהם
אני נגיד שומר את כולם באנשי קשר, גם כאלה שבמקרה יש לי את המספר שלהם
נע אני לא שומרת חצי מהכיתה שלי
אנונימית
לא אני בכלל לא שומרת אף אחד באנשי קשר שלי אפילו את ההורים שלי חח
אנונימית
באותו הנושא: