6 תשובות
מי שמתחסן דפוק!
מה זה עוד חיסון אין כבר קורונה השתגעתם? עוד שניה מבטלים בידוד לחולי קורונה
אני לא רואה צורך
כי בסופו של דבר מדובר בנטל כלכלי וקורונה זה שפעת אבל בגרסה מחודשת
כך שלי אישית זה נראה מיותר
אבל אם רוצים לעשות כל שנה, מי שיעשה יעשה, not my bussiness
מטורף לגמרי מצטערת בשביל מי שילך להזריק את זה
הזוי שאנשים מפחדים מהקורונה יותר ממה שהם מפחדים מהמחלות לב שהזריקות האלה גורמות
אנונימית
שהמתאבדים ימשיכו להזריק
מוזר קצת
אבל בסדר מה אני יכולה לחשוב
מיותר לדעתי
pv