63 תשובות
ברור שיאיר לפיד,
יאיר לפיד הוכיח את עצמו שהוא יכול להתמודד עם מצבים קשים בראשות הממשלה כגון:
משבר המורים
מאבק המתמחים
הסכם הגרעיני
ומבצע עלות השחר
ולא רק זה,
מייצג אותנו בכבוד עם מנהיגי העולם עם ,
נשיא ארצות הברית
נשיא צרפת
ראש ממשלת בריטנה
ראש ממשלת איטלה
ראש ממשלת סינגפור
קנצלר אוסטריה
קנצלר גרמניה
ועם ומלך ירדן
ואם חשבתם שהסיבות להצביע להם נגמרו פה,
תחשבו שוב
העלו את שכר החיילים ב-50%
הקימו וועדות חקירה על אסון מרון ועל פרשת הצוללות
הקימו שני בתי חולים חדשים בדרום ובצפון
העלו את הקצבאות לנכים ולשורדי שואה
והרשימה המעולה של יש עתיד שבאה לעבוד רק בשביל האזרחים אז בקיצור יש עתיד .
יאיר לפיד הוכיח את עצמו שהוא יכול להתמודד עם מצבים קשים בראשות הממשלה כגון:
משבר המורים
מאבק המתמחים
הסכם הגרעיני
ומבצע עלות השחר
ולא רק זה,
מייצג אותנו בכבוד עם מנהיגי העולם עם ,
נשיא ארצות הברית
נשיא צרפת
ראש ממשלת בריטנה
ראש ממשלת איטלה
ראש ממשלת סינגפור
קנצלר אוסטריה
קנצלר גרמניה
ועם ומלך ירדן
ואם חשבתם שהסיבות להצביע להם נגמרו פה,
תחשבו שוב
העלו את שכר החיילים ב-50%
הקימו וועדות חקירה על אסון מרון ועל פרשת הצוללות
הקימו שני בתי חולים חדשים בדרום ובצפון
העלו את הקצבאות לנכים ולשורדי שואה
והרשימה המעולה של יש עתיד שבאה לעבוד רק בשביל האזרחים אז בקיצור יש עתיד .
שואל השאלה:
אולי תתחילו לדבר באמיתי??^^^^^^^
אולי תתחילו לדבר באמיתי??^^^^^^^
אנונימית
לפיד
לפיד כי ביבי גנב מושחת שקרן שצריך לבלות את שארית חיו מאחורי סוגר ובריח
לפיד כי הוא חתיך ומתנהג כמו ראש ממשלה אמיתי
לפיד למרות שאני לא מחבבת אותו ממש הוא מדבר מלא שטויות
במצב הפוליטי הנוכחי הייתי מציע על לפיד
כי לנתניהו אין ממשלה בלי אבי מעוז
אבל ללפיד יש ממשלה בלי טיבי והאחים המוסלמים
אבל אם היה מצב פוליטי אחר, הייתי מציע על נתניהו, כי הוא בעד כלכלת שוק חופשי וחירות הפרט ובכללי נתניהו הוא מנהיג מעולה למדינה שלנו, אבל בעסקת חבילה עם אבי מעוז זה פשוט לא
יאיר לפיד בעד הפרדת דת ומדינה, תחבורה ציבורית בשבת וזה מעולה ואני בעד אבל שוק חופשי וחירות הפרט יותר חשובים לי
כי לנתניהו אין ממשלה בלי אבי מעוז
אבל ללפיד יש ממשלה בלי טיבי והאחים המוסלמים
אבל אם היה מצב פוליטי אחר, הייתי מציע על נתניהו, כי הוא בעד כלכלת שוק חופשי וחירות הפרט ובכללי נתניהו הוא מנהיג מעולה למדינה שלנו, אבל בעסקת חבילה עם אבי מעוז זה פשוט לא
יאיר לפיד בעד הפרדת דת ומדינה, תחבורה ציבורית בשבת וזה מעולה ואני בעד אבל שוק חופשי וחירות הפרט יותר חשובים לי
אני אוהב את ביבי ביבי גבר ביבי טוב לכלכלה ביבי בנאדם עשר עשר
כל אלו שמדברים פה שכחו שיאיר שמאלני אבל זה כבר לא מפתיע
זו שאלה בכלל?!
ברור שביבי!
-ביבי יותר כריזמטי, מנהיג
-ביבי עשה כמה הסכמי שלום וכמה חידושי קשרים (או איך שלא כותבים את זה)
-אנגלית ושפה יותר גבוהה
-ליאיר לפיד אין בגרות
-מתמודד יותר טוב עם משברים גדולים
-ביבי לא יושב בממשלה עם תומכי טרור ופלסטין
-ביבי ימני
ויש עוד מלאא אבל אני עצלנית
ברור שביבי!
-ביבי יותר כריזמטי, מנהיג
-ביבי עשה כמה הסכמי שלום וכמה חידושי קשרים (או איך שלא כותבים את זה)
-אנגלית ושפה יותר גבוהה
-ליאיר לפיד אין בגרות
-מתמודד יותר טוב עם משברים גדולים
-ביבי לא יושב בממשלה עם תומכי טרור ופלסטין
-ביבי ימני
ויש עוד מלאא אבל אני עצלנית
^^ הוא לא יחלק את ירושלים בזה אני בטוח
על נתניהו אני לא יכול להגיד אותו דבר כי הוא חילק את חברון
על נתניהו אני לא יכול להגיד אותו דבר כי הוא חילק את חברון
שואל השאלה:
אבל למה^
אבל למה^
אנונימית
הייל דוד,
משהו חשוב,
יאיר לפיד קפיטליסט .
ודרך אגב מפלגת העבודה + מרצ
מציעים סוציאל דמוקרט, שגם בהם יש שוק חופשי!
אבל פשוט ישנה התערבות די גבוהה של המדינה ומערכת רווחה גדולה.
משהו חשוב,
יאיר לפיד קפיטליסט .
ודרך אגב מפלגת העבודה + מרצ
מציעים סוציאל דמוקרט, שגם בהם יש שוק חופשי!
אבל פשוט ישנה התערבות די גבוהה של המדינה ומערכת רווחה גדולה.
שואל השאלה:
אתם אומרים ביבי ויאיר אבל אתם לא אומרים *כמעט* למה
אתם אומרים ביבי ויאיר אבל אתם לא אומרים *כמעט* למה
אנונימית
ביבי
ביבי
כי יש לו יותר ניסיון
והוא חמוד רצח
כי יש לו יותר ניסיון
והוא חמוד רצח
אוגר סיבירי עדיף על ביבי, מה זאת השאלה הזאת?
ביבי כי אין על ביבי ובניגוד ליאיר לפיד השמאלני הזה ביבי בעד העם היהודי!!
חצפורי
לא הייתי מגדיר אותו קפיטליסט כמו נתניהו שהפחית את מס החברות, אבל מה שכן נתניהו מנהיג יותר חזק מלפיד, עם יותר דברים להציע, אז כשזה נתניהו מול לפיד לבד אני בוחר נתניהו, כשזה גוש נתניהו-מעוז נגד גוש לפיד שדווקא יש לו ממשלה בלי טיבי, הייתי בוחר בגוש לפיד בלי טיבי
הייתי רוצה לראות ממשלה של נתניהו-לפיד-ליברמן, אבל זה כמובן תרחיש בדיוני לגמרי שלא יקרה ואפשר רק לחלום על זה
ואני שמח שגם מרצ והעבודה הבינו שהשוק החופשי פותר את כל הבעיות
לא הייתי מגדיר אותו קפיטליסט כמו נתניהו שהפחית את מס החברות, אבל מה שכן נתניהו מנהיג יותר חזק מלפיד, עם יותר דברים להציע, אז כשזה נתניהו מול לפיד לבד אני בוחר נתניהו, כשזה גוש נתניהו-מעוז נגד גוש לפיד שדווקא יש לו ממשלה בלי טיבי, הייתי בוחר בגוש לפיד בלי טיבי
הייתי רוצה לראות ממשלה של נתניהו-לפיד-ליברמן, אבל זה כמובן תרחיש בדיוני לגמרי שלא יקרה ואפשר רק לחלום על זה
ואני שמח שגם מרצ והעבודה הבינו שהשוק החופשי פותר את כל הבעיות
ביבי כי לפיד יושב עם מחבלים ושמאלנים בכנסת.
אוהבים יותר את ביבי בעולם הוא מתנסח יותר טוב יאיר שמאלני יושב עם מרצ ומפלגות המחבלים שפומבי יוצאים נגד מדינת ישראל וצהל
סתם אבל באמת עדיף את ביבי
לא אוהבת שניצלים,אבל אם אתם אומרים לי
קווין הכי טובים
לא אוהבת שניצלים,אבל אם אתם אומרים לי
קווין הכי טובים
איך אפשר לנהל מדינה אם אנשים שרוצים רק להרוס אותה
אתם באמת מעדיפים את אבי מעוז, הגזען החשוך שחושב שצריך לשים הומואים בטיפולי המרה מסוכנים שכל מי שעבר אותם לוקח עכשיו כדורים וטיפולים פסיכולוגיים?
ואת אריה דרעי שישב בכלא והורשע פעמיים על עבירות, ממש לפני כמה חודשים הוא הורשע עוד פעם?
על פני לפיד שיש לו ממשלה עם המחנה הממלכתי-ישראל ביתנו-העבודה-מרצ-פורשים מהליכוד?
תשמעו מה אני אומר טיבי לא יהיה בממשלה של לפיד!
ואת אריה דרעי שישב בכלא והורשע פעמיים על עבירות, ממש לפני כמה חודשים הוא הורשע עוד פעם?
על פני לפיד שיש לו ממשלה עם המחנה הממלכתי-ישראל ביתנו-העבודה-מרצ-פורשים מהליכוד?
תשמעו מה אני אומר טיבי לא יהיה בממשלה של לפיד!
בנימין נתניהו, משום שהוא מנהיג בקנה מידה עולמי שהביא כל כך הרבה הישגים לישראל. הנה רק כמה מהם:
ארבעה הסכמי שלום,
הוצאת הגז מהאדמה,
עלייה ברמת החיים,
העשור השקט,
מינימום פיגועים והרוגים,
מאבק מול כל העולם על איראן,
שמיים פתוחים,
אימפריית הייטק וסייבר,
עידוד השקעות חוץ,
השקעה בחברה הערבית,
מערך חיסונים שהציל רבבות,
מהראשונים בעולם בהתמודדות עם המגיפה.
תשוו את זה ללפיד והממשלה הנוכחית שהביאו לנו:
פקקים בנמלים,
תורים בנתב"ג,
נהגי אוטובוסים שובתים,
מורים שובתים,
צוותים רפואיים שובתים,
מיסים עולים,
מחירים עולים,
אינפלציה עולה,
קורונה שוב נוסקת,
שינוי אומרים לכם...
ארבעה הסכמי שלום,
הוצאת הגז מהאדמה,
עלייה ברמת החיים,
העשור השקט,
מינימום פיגועים והרוגים,
מאבק מול כל העולם על איראן,
שמיים פתוחים,
אימפריית הייטק וסייבר,
עידוד השקעות חוץ,
השקעה בחברה הערבית,
מערך חיסונים שהציל רבבות,
מהראשונים בעולם בהתמודדות עם המגיפה.
תשוו את זה ללפיד והממשלה הנוכחית שהביאו לנו:
פקקים בנמלים,
תורים בנתב"ג,
נהגי אוטובוסים שובתים,
מורים שובתים,
צוותים רפואיים שובתים,
מיסים עולים,
מחירים עולים,
אינפלציה עולה,
קורונה שוב נוסקת,
שינוי אומרים לכם...
שואל השאלה:
בטעות הפרח חברה של########
בטעות הפרח חברה של########
אנונימית
greedy capitalist
מסכים איתך לגמרי
אבל כשהאפשרויות הן נתניהו עם מעוז ודרעי, אל מול לפיד ועם/בלי טיבי, אני מעדיף את לפיד
מסכים איתך לגמרי
אבל כשהאפשרויות הן נתניהו עם מעוז ודרעי, אל מול לפיד ועם/בלי טיבי, אני מעדיף את לפיד
^^סלח לי, אבל איתמר בן גביר, אריה דרעי ואבי מעוז עדיפים אלף מונים על אחמד "מחבלים הם שהידים" טיבי
בדמוקרטיה פרלמנטרית צריך להתגמש, אבל ישיבה עם תומכי מחבלים ומחבקיהם לא באה בחשבון.
צריך להבין, לליכוד יש ממשלה ימנית יציבה (62 מנדטים בסקרים אחרונים). ממשלה יציבה שתלויה במוטיבציה שלנו לצאת להצביע מחל
ליאיר לפיד אין ממשלה אלא עם אחמד טיבי והרשימה המשותפת תומכת הטרור. הוא עצמו לא פסל ישיבה איתם וכך יהיה אם לא נצא להצביע
בדמוקרטיה פרלמנטרית צריך להתגמש, אבל ישיבה עם תומכי מחבלים ומחבקיהם לא באה בחשבון.
צריך להבין, לליכוד יש ממשלה ימנית יציבה (62 מנדטים בסקרים אחרונים). ממשלה יציבה שתלויה במוטיבציה שלנו לצאת להצביע מחל
ליאיר לפיד אין ממשלה אלא עם אחמד טיבי והרשימה המשותפת תומכת הטרור. הוא עצמו לא פסל ישיבה איתם וכך יהיה אם לא נצא להצביע
לפיד עם רעם וזהבה גלאון ועופר כסיף לא תודה עדיף ביבי
greedy capitalist
ליאיר לפיד יש ממשלה בלי טיבי והאחים המוסלמים, כי נתניהו עשה את המהלך הכי מסוכן שהוא יכול היה לעשות שעשוי להמליך אותו אבל עלול גם להפיל את שלטונו
נתניהו מתמקד בקמפיין העדכני שלו בעצמו, שההצבעה היא לנתניהו ולא לליכוד (שכולל את דודי אמסלם ומירי רגב וגלית דיסטל שכל אלה אמרו דברים שלא כולם מסכימים עליהם), וזה מאוד מכעיס בעיקר את דודי אמסלם, אז אם לנתניהו אין 61 דודי אמסלם בוודאות פורש מהליכוד והולך להיות שר משפטים בממשלת לפיד
אם יהיה לנתניהו 61, הממשלה הזו תתפרק מהר מאוד כי ממשלת 61 לא מחזיקה הרבה זמן והממשלה היחידה שתצליח להחזיק זה ממשלת לפיד עם דודי אמסלם ופורשים נוספים מהליכוד ללא עבאס וללא טיבי
ליאיר לפיד יש ממשלה בלי טיבי והאחים המוסלמים, כי נתניהו עשה את המהלך הכי מסוכן שהוא יכול היה לעשות שעשוי להמליך אותו אבל עלול גם להפיל את שלטונו
נתניהו מתמקד בקמפיין העדכני שלו בעצמו, שההצבעה היא לנתניהו ולא לליכוד (שכולל את דודי אמסלם ומירי רגב וגלית דיסטל שכל אלה אמרו דברים שלא כולם מסכימים עליהם), וזה מאוד מכעיס בעיקר את דודי אמסלם, אז אם לנתניהו אין 61 דודי אמסלם בוודאות פורש מהליכוד והולך להיות שר משפטים בממשלת לפיד
אם יהיה לנתניהו 61, הממשלה הזו תתפרק מהר מאוד כי ממשלת 61 לא מחזיקה הרבה זמן והממשלה היחידה שתצליח להחזיק זה ממשלת לפיד עם דודי אמסלם ופורשים נוספים מהליכוד ללא עבאס וללא טיבי
greedy capitalist
סליחה ? שכחת את
"אינתיפאדת הסכינים"
שנמשכה שנה וחצי
וכשהיה גל פיגועים של חודש וחצי שטופל בצורה מהירה ויסודית כמו שמעולם לא נעשה אצל נתניהו.
בשנת 2017 - 18 נרצחים, 169 פצועים
בשנת 2018 - 14 נרצחים, 184 פצועים.
עכשיו אני לא אעבור על כל שנת כהונותיו וכמה נרצחים היו וכמה פיגועים היו, כן?
אבל להגיד שהיה מינימום פיגועים והרוגים,
לא מכבד את הנרצחים ולא את הנפגעים.
חאלס לעשות ספין פוליטי על דמם של נרצחים.
סליחה ? שכחת את
"אינתיפאדת הסכינים"
שנמשכה שנה וחצי
וכשהיה גל פיגועים של חודש וחצי שטופל בצורה מהירה ויסודית כמו שמעולם לא נעשה אצל נתניהו.
בשנת 2017 - 18 נרצחים, 169 פצועים
בשנת 2018 - 14 נרצחים, 184 פצועים.
עכשיו אני לא אעבור על כל שנת כהונותיו וכמה נרצחים היו וכמה פיגועים היו, כן?
אבל להגיד שהיה מינימום פיגועים והרוגים,
לא מכבד את הנרצחים ולא את הנפגעים.
חאלס לעשות ספין פוליטי על דמם של נרצחים.
^^אין סרט שליאיר לפיד יש ממשלה מבלי להסתמך על המשותפת. מוזמן להוציא מחשבון ולבדוק בעצמך- לא עובד
גם אין סרט שדודי אמסלם שר משפטים אצל לפיד חחח
הקמפיין של נתניהו מתמקד בפתרונות להחזרת ישראל למסלול. בין אם במישור ההנהגתי (הנהגה חזקה שתטפל ביוקר המחייה ובגאווה הלאומית)
ובין אם במישור היציבותי- החשבון הפשוט מראה שהממשלה יציבה אפשרית רק בראשות הליכוד!
אם נצא להצביע בעזרת השם יהיו יותר מ61 מנדטים
גם אין סרט שדודי אמסלם שר משפטים אצל לפיד חחח
הקמפיין של נתניהו מתמקד בפתרונות להחזרת ישראל למסלול. בין אם במישור ההנהגתי (הנהגה חזקה שתטפל ביוקר המחייה ובגאווה הלאומית)
ובין אם במישור היציבותי- החשבון הפשוט מראה שהממשלה יציבה אפשרית רק בראשות הליכוד!
אם נצא להצביע בעזרת השם יהיו יותר מ61 מנדטים
^^כל נרצח בפיגוע טרור הוא עולם ומלואו. זה מזעזע.
לכן מזל שתחת נתניהו במצטבר היו הכי פחות הרוגים כתוצאה מפיגועים, *עובדתית*
גל הפיגועים שהיו כאן תחת בנט-לפיד היה החודש הכי רצחני במדינת ישראל מזה עשרות שנים (!)
לזה אתה קורא טיפול מהיר ויסודי?! תתבייש.
לכן מזל שתחת נתניהו במצטבר היו הכי פחות הרוגים כתוצאה מפיגועים, *עובדתית*
גל הפיגועים שהיו כאן תחת בנט-לפיד היה החודש הכי רצחני במדינת ישראל מזה עשרות שנים (!)
לזה אתה קורא טיפול מהיר ויסודי?! תתבייש.
^^ ממשלת 61 או 62 זה לא ממשלה יציבה, כי כל אחד יכול לבוא ולהגיד אם לא תסכימו להצעת החוק שלי אני מפרק את הממשלה
אבי מעוז יציע טיפולי המרה להומואים שהוכיחו שהם לא עובדים ורק מזיקים
סמוטריץ' יציע את ביטול ההתנתקות והחזרה של עשרות אלפי ישראלים אל לב עזה ואל לב הפיגועים ויישפך שם דם
ממשלה צריכה להיות עם 65 מנדטים לפחות ואני בטוח שדודי אמסלם על סף פיצוץ בליכוד והולך להצטרף אל לפיד אם נתניהו יאכזב אותו
אני לוקח מחשבון, לפיד +גנץ - 35 מנדטים, העבודה + מרצ - 10 מנדטים, ליברמן - 5 מנדטים, אולי ש"ס ירצו להצטרף על חשבון ליברמן ואז יהיה לנו כבר 54 מנדטים
דודי אמסלם + פורשים נוספים מהליכוד ישלימו ללפיד 61 במידה ונתניהו יאכזב
אבי מעוז יציע טיפולי המרה להומואים שהוכיחו שהם לא עובדים ורק מזיקים
סמוטריץ' יציע את ביטול ההתנתקות והחזרה של עשרות אלפי ישראלים אל לב עזה ואל לב הפיגועים ויישפך שם דם
ממשלה צריכה להיות עם 65 מנדטים לפחות ואני בטוח שדודי אמסלם על סף פיצוץ בליכוד והולך להצטרף אל לפיד אם נתניהו יאכזב אותו
אני לוקח מחשבון, לפיד +גנץ - 35 מנדטים, העבודה + מרצ - 10 מנדטים, ליברמן - 5 מנדטים, אולי ש"ס ירצו להצטרף על חשבון ליברמן ואז יהיה לנו כבר 54 מנדטים
דודי אמסלם + פורשים נוספים מהליכוד ישלימו ללפיד 61 במידה ונתניהו יאכזב
זה ממש לא נכון מה שאתה אומר,
מאיפה אתה מבסס את זה שזה "עובדתית"
מאיפה אתה מבסס את זה שזה "עובדתית"
^ ביבי יודע איך להנהיג מדינה, מסכים
אבל אבי מעוז לא יודע
אבל אבי מעוז לא יודע
ביבי
אנונימי
^^^^35+10+5= 50 מנדטים
אתה באמת חושב ש11 אנשים יפרשו מהליכוד כדי לשבת תחת יאיר לפיד? הצחקת אותי
לליכוד יש סיכוי משמעותית יותר גדול להקים ממשלה יציבה. בעזרת השם הם יקבלו מעל 63 מנדטים כגוש
הדבר היחיד שצריך לעשות הוא לצאת להצביע. להביא חברים יחד איתך לקלפי
אתה באמת חושב ש11 אנשים יפרשו מהליכוד כדי לשבת תחת יאיר לפיד? הצחקת אותי
לליכוד יש סיכוי משמעותית יותר גדול להקים ממשלה יציבה. בעזרת השם הם יקבלו מעל 63 מנדטים כגוש
הדבר היחיד שצריך לעשות הוא לצאת להצביע. להביא חברים יחד איתך לקלפי
greedy capitalist
אם אתה לוקח את ש"ס במקום ליברמן אז אתה צריך רק 7 פורשים
ותסביר לי איך יהיה 63 מנדטים, אם אנשים לא משנים את הדעה הפוליטית שלהם בטווח זמן של שנה בלבד?
מי שהצביע מרצ לא יצביע ליכוד אחרי שנה, אולי אחרי עשרים שנה כן
ויש אולי אלפים בודדים של בני נוער שעכשיו יכולים להצביע, בשונה מבחירות רגילות שיש עשרות אלפי מצביעים חדשים ויכולים להכריע את הבחירות
אם אתה לוקח את ש"ס במקום ליברמן אז אתה צריך רק 7 פורשים
ותסביר לי איך יהיה 63 מנדטים, אם אנשים לא משנים את הדעה הפוליטית שלהם בטווח זמן של שנה בלבד?
מי שהצביע מרצ לא יצביע ליכוד אחרי שנה, אולי אחרי עשרים שנה כן
ויש אולי אלפים בודדים של בני נוער שעכשיו יכולים להצביע, בשונה מבחירות רגילות שיש עשרות אלפי מצביעים חדשים ויכולים להכריע את הבחירות
^ וחברי הממשלה צריכים לאסור טיפולי המרה בהומואים (בניגוד לאבי מעוז שבסבירות גבוהה יהיה חבר ממשלה, ואם לא הוא יפרק את הכנסת ונלך שוב לבחירות כי תהיה כאן ממשלת 61 שתלויה באבי מעוז)
^^^^^^^^^נתונים של הלמ"ס בנוגע למספר הרוגים כתוצאה מפיגועים תחת עשור נתניהו בהשוואה לכל עשור אחר לפני כן
^^^^מה שאתה אומר זה באמת תרחיש הזוי
לעומת זאת, 63 הם אולי התרחיש הכי ריאלי
הרי לנתניהו כבר עכשיו יש 62 מנדטים בסקרים העדכניים
לעומת זאת, 63 הם אולי התרחיש הכי ריאלי
הרי לנתניהו כבר עכשיו יש 62 מנדטים בסקרים העדכניים
^ גם ב62 ואפילו ב63 אפשר לפרק את הממשלה כל כך מהר שנתניהו יהיה חייב להגדיל גם את תקציב החרדים, גם לבצע טיפולי המרה להומואים, גם לבטל את ההתנתקות ולהכניס יהודים אל תוך עזה שיגורו זה לצד זה ליד מחבלים והגורל שלהם ייחרץ!
^^ בסקר העדכני של עכשיו 14 יש לו 62 מנדטים
נגיד לפילבר המורשע בתיקי האלפים לפרגן עוד קצת, למה לא
נגיד לפילבר המורשע בתיקי האלפים לפרגן עוד קצת, למה לא
לפיד
הגיע הזמן שביבי ילך הביתה כבר
למרות שגדלתי במשפחה של ביביסטים אני חד משמעית הולכת עם לפיד
הגיע הזמן שביבי ילך הביתה כבר
למרות שגדלתי במשפחה של ביביסטים אני חד משמעית הולכת עם לפיד
^^^שוב, זו לצערנו השיטה הפרלמנטרית- אם אתה רוצה יציבות פוליטית נדרש ממך להתגמש
אבל זה עדיין הרבה יותר ריאלי מכל האופציות האחרות
אבל זה עדיין הרבה יותר ריאלי מכל האופציות האחרות
^^^דווקא בדרך כלל הסקר של דיירקט פולס מעניק פחות לליכוד מהמקרים של 12-13
ביבי.
טיפל בהכול
חיסוני קורונה, במלחמה במאי שנה שעברה
המון.
טיפל בהכול
חיסוני קורונה, במלחמה במאי שנה שעברה
המון.
רק ביבי
^^^ בוא ניקח שני תרחישים
לנתניהו אין ממשלה וללפיד אין ממשלה (בהנחה שלנתניהו אין 61 אפילו עם אבי מעוז, וללפיד אין 61 בלי טיבי והוא לא ישב עם טיבי ועופר כסיף)
הסיכוי שפורשים מהליכוד, דודי אמסלם, ניר ברקת, יצטרפו אל לפיד גדול בהרבה מהסיכוי שחברי כנסת מיש עתיד או ישראל ביתנו או המחנה הממלכתי יצטרפו אל הליכוד
לנתניהו אין ממשלה וללפיד אין ממשלה (בהנחה שלנתניהו אין 61 אפילו עם אבי מעוז, וללפיד אין 61 בלי טיבי והוא לא ישב עם טיבי ועופר כסיף)
הסיכוי שפורשים מהליכוד, דודי אמסלם, ניר ברקת, יצטרפו אל לפיד גדול בהרבה מהסיכוי שחברי כנסת מיש עתיד או ישראל ביתנו או המחנה הממלכתי יצטרפו אל הליכוד
greedy capitalist
דיירקט פולס מופעל על ידי פילבר
ופילבר מואשם בתיקי האלפים שביבי היה מעורב בהם, ולכן הוא גם לא מקור אמין או ניטרלי בשום צורה, והוא היחיד שהעניק לביבי 62, והוא גם במקרה בערוץ 14, הכל מקרי לחלוטין..
דיירקט פולס מופעל על ידי פילבר
ופילבר מואשם בתיקי האלפים שביבי היה מעורב בהם, ולכן הוא גם לא מקור אמין או ניטרלי בשום צורה, והוא היחיד שהעניק לביבי 62, והוא גם במקרה בערוץ 14, הכל מקרי לחלוטין..
^^^עובדה שמשא ומתן לגבי התרחיש השני כבר התרחש והיה קרוב, בעוד הראשון מעולם לא קרה.
^לא היחיד. חוץ מזה שדווקא דיירקט פולס של פילבר נתן לליכוד תוצאה נמוכה יותר כך שהטענה שלך די מסורסת
^לא היחיד. חוץ מזה שדווקא דיירקט פולס של פילבר נתן לליכוד תוצאה נמוכה יותר כך שהטענה שלך די מסורסת
ברור שביבי
אנונימית
greedy capitalist
הטענה לא מסורסת, הוא נתן לגוש ביבי 62.
הטענה לא מסורסת, הוא נתן לגוש ביבי 62.
^ greedy capitalist
השני כבר התרחש, בני גנץ פרש וחזר ולכן זה לא יקרה שוב
הראשון דווקא התרחש, גדעון סער עזב את הליכוד ביחד עם חברי הכנסת "השוליים", כי הוא הבין שהוא נדחק ולמרות שהגיע לעשירייה הראשונה בפריימריז (נדמה לי מקום 5) הוא לא נהיה שר בממשלה
אותו דבר יקרה גם לדודי אמסלם וניר ברקת אם נתניהו לא ייטפח אותם
השני כבר התרחש, בני גנץ פרש וחזר ולכן זה לא יקרה שוב
הראשון דווקא התרחש, גדעון סער עזב את הליכוד ביחד עם חברי הכנסת "השוליים", כי הוא הבין שהוא נדחק ולמרות שהגיע לעשירייה הראשונה בפריימריז (נדמה לי מקום 5) הוא לא נהיה שר בממשלה
אותו דבר יקרה גם לדודי אמסלם וניר ברקת אם נתניהו לא ייטפח אותם
יאיר לפיד אסון ענקי לעם היהודי ולעולם
אנונימי
עד לפני יומיים הייתי אומרת לפיד, אבל אז הוא החליט שהוא לא רוצה למנוע מבל"ד להתמודד בבחירות היות ובית המשפט כבר אמר את דברו ואפשר לבל"ד להתמודד.
אך החוצפן הזה חושב שאני מטומטמת ואומר באותה נשימה שהוא לא יישב עם בנימין נתניהו, למרות שבית המשפט קבע שנתניהו יכול לכהן כראש ממשלה.
אך אנחנו מדברים פה על יאיר, אמות המוסר שלו גבוהות מהחוק ולכן הוא לא מוכן לשבת עם אחד שנאשם בבית המשפט.
אז יאיר, בבקשה, אותן אמות מוסר גבוהות שבגללן לא תשב עם אדם שהוגשו נגדו כתבי אישום, אותן אמות המוסר אומרות לך לפסול את בל"ד שמסיתים נגדי ונגד כל החברים והחברות שלי שמשרתים יחד איתי ומגנים על העם שלנו, כי גם אם בית משפט יקבע שאין עילה חוקתית למנוע מבל"ד להתמודד, עדיין, החוק לא תמיד מדבר עם המוסר שלנו באותה שפה ואתה מוטל עליך לעשות כל מה שאתה יכול בכדי שבל"ד לא תיכנס לכנסת.
אופסס שגיאה. זה האינטרס של יאיר שהמסיתים לטרור ולרצח שלי ושל חברי ישבו בכנסת ולכן הפוליטיקה קודמת לכל ובל"ד חייבים להישאר בפנים.
אז בכנות כולם צבועים ושקרנים ואני לא מצביע לא לביבי ולא ליאיר לפיד. ואילו הייתי חייבת לבחור אחד מהשניים הייתי בוחרת בביבי, לפחות איתו אני יודעת שלבל"ד לא תהיה השפעה בכנסת ואילו עם יאיר לפיד יש סיכוי גדול מאד שהוא ישען עליו , וזה גרוע יותר מכל שחיתות או הומופוביה שקיימת בגוש הימין.
אך החוצפן הזה חושב שאני מטומטמת ואומר באותה נשימה שהוא לא יישב עם בנימין נתניהו, למרות שבית המשפט קבע שנתניהו יכול לכהן כראש ממשלה.
אך אנחנו מדברים פה על יאיר, אמות המוסר שלו גבוהות מהחוק ולכן הוא לא מוכן לשבת עם אחד שנאשם בבית המשפט.
אז יאיר, בבקשה, אותן אמות מוסר גבוהות שבגללן לא תשב עם אדם שהוגשו נגדו כתבי אישום, אותן אמות המוסר אומרות לך לפסול את בל"ד שמסיתים נגדי ונגד כל החברים והחברות שלי שמשרתים יחד איתי ומגנים על העם שלנו, כי גם אם בית משפט יקבע שאין עילה חוקתית למנוע מבל"ד להתמודד, עדיין, החוק לא תמיד מדבר עם המוסר שלנו באותה שפה ואתה מוטל עליך לעשות כל מה שאתה יכול בכדי שבל"ד לא תיכנס לכנסת.
אופסס שגיאה. זה האינטרס של יאיר שהמסיתים לטרור ולרצח שלי ושל חברי ישבו בכנסת ולכן הפוליטיקה קודמת לכל ובל"ד חייבים להישאר בפנים.
אז בכנות כולם צבועים ושקרנים ואני לא מצביע לא לביבי ולא ליאיר לפיד. ואילו הייתי חייבת לבחור אחד מהשניים הייתי בוחרת בביבי, לפחות איתו אני יודעת שלבל"ד לא תהיה השפעה בכנסת ואילו עם יאיר לפיד יש סיכוי גדול מאד שהוא ישען עליו , וזה גרוע יותר מכל שחיתות או הומופוביה שקיימת בגוש הימין.
לפיד לא יישען על בל"ד ולא על טיבי ולא על כסיף כי יש חברי כנסת מגוש נתניהו שמוכנים להיות עם לפיד
לעומת נתניהו שבוודאות יישען על מעוז כי אין חברי כנסת מגוש לפיד שמוכנים להיות עם נתניהו
לעומת נתניהו שבוודאות יישען על מעוז כי אין חברי כנסת מגוש לפיד שמוכנים להיות עם נתניהו
יש הרבה חסרונות וייתרונות לביבי ולפיד ורוב האנשים שענו לך ענו לך טענות ללא עובדות ושקרים, לדעתי הנושא החשוב ביותר הוא הנושא הביטחוני משום שבכל יום יש פיגועים במדינה למדינות כמו איראן לסוריה שמנסות להשמיד אותנו, ולכן לפי דעתי עדיף את ביבי על פני יאיר בגלל הסיבות הבאות:
1. נתניהו סיים תואר במדעי המדינה כך שיש לו ידע בתחום של יחסים בינלאומיים
2. נתניהו לחם ושירת בשטח בשלל מבצעים ובמלחמות ישראל כך שהוא הרגיש את השטח פיזית
3. נתניהו היה ראש ממשלה 14 שנים כך שיש לו ניסיון רב
4. בתקופת נתניהו מספר הפיגועים היה נמוך ברוב הזמן למעט גל הטרור 2015-2016 אך הוא הצליח לבלום גל זה
5. נתניהו חתם על הסכמי נורמליזציה ביניהם הסכמי אברהם ההיסטוריים עם איחוד האמירויות ובחריין, ובנוסף הסכמי נורמליזציה עם סודאן, מרוקו, בהוטן וקוסובו.
6. ללפיד אין תעודת בגרות כך שאין לו חינוך בסיסי נורמלי
7. לפי אוהד חמו כתב בענייני הסכסוך הישראלי פלסטיני בחדשות 12 שדוגל באידיאולוגיית שמאל אמר שמספר הפיגועים והמוטיבציה של מחבלים לצאת לפיגועים היא הגבוהה ביותר מאז 2005 שזאת שנת סוף האינתיפאדה השנייה. ורואים את זה גם בנתונים
8. ללפיד בניגוד לתגובה אחרת שראיתי פה אין יכולת להרכיב ממשלה ללא הרשימה המשותפת לפי הסקרים בקושי איתם יש לו 61 ואני רוצה להזכיר שעופר כסיף ביקר מחבל ששבת רעב לפני כמה שבועות(המחבל חליל עאודה) ורוצה להזכיר שאיימו עודה אמר שחיזבאללה הוא לא ארגון טרור וזה ארגון לגיטימי
9. לפי טענה 8 אני מעדיף פטריוט ציוני קיצוני כמו איתמר בן גביר מאשר תומכי טרור כמו עופר כסיף ואיימן עודה
10. הימין היה בממשלה הרבה זמן ומעולם לא חוקק חוקים דתיים קיצוניים כמו חובת חבישת כיפות או החלשה של בית המשפט, בזמן כהונת נתניהו מדינת ישראל נשארה ליברלית
11. בגצ ובתי המשפט נותנים להקל לעונשים ולתת שחרור מוקדם לאנסים עבריינים פליליים ומחבלים כמו המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים
12. על פי טענה 11 אם כבר בגצ הוא המושחט הוא זה שמשחרר מחבלים ואנסים ואני יכול לתת הרבה כתבות אם תרצי, צריך לעשות רפורמה ולשנות את זה כי זה פשוט חסר תקדים והימין וביבי צודק במקרה הזה
13. בצד של לפיד גם יש אנשים שחשודים במעשים פליליים, רוצה להזכיר שיש תלונות שאלעזר שטרן מיד עתיד גרס תלונות של נפגעות מין ושליברמן תקף בעבר נער גבעות לפי ויקיפדיה
14. יש עתיד נקנסה בגלל לקיחת תמונות עם חיילים לצורך קמפיין פוליטי, כך הליכוד הוא לא המושחט היחיד כולם מושחטים
בנוסף לכל אלה התקשורת כל היום מתמקדת בלהאשים את ביבי ולשטוף לך את המוח, למה הפסיקו לדבר על שני התיקים האחרים של נתניהו מוגברים כל הזמן על התיק עם הדס קליין(רמז: זה בגלל שהם קרסו) ולמה משתיקים פיגועים היום היה פיגוע בחווארה היו הרבה ערוצי תקשורת מרכזיים שלא דיברו על זה ויש עוד הרבה פיגועים כאלה, כך שהרבה ממה שאומרים בתקושרת ואנשים שנשטפו כל ידי התקשורת מתעלמים מהדברים האחרים שקורים המרשימים ואומרים כל הזמן רק לא ביבי, צר לי רק לא ביבי זאת לא מדיניות.
אני לא מבין איך אפשר להיות כפוי טובה ולהגיד ולהסיט לבן אדם נוכל ושקרן שנתן לנו את החיסונים מבין המדינות הראשונות, שעשה את הסכמי אברהם, ששירת במבצעים ובמלחמות ישראל ונפצע אף.
בנוסף בתחום הכלכלי לכל הטוענים שבתקופת ביבי הייתה עלייה במחירים אתם טועים, מאז שביבי נכנס ללשכה האינפלציה ירדה במשך כמה שנים רצופות להגיע לשפל ולבין הנתונים הנמוכים מקום המדינה, זה לפי ויקיפדיה אתם מוזמנים לגלגל בגוגל.
1. נתניהו סיים תואר במדעי המדינה כך שיש לו ידע בתחום של יחסים בינלאומיים
2. נתניהו לחם ושירת בשטח בשלל מבצעים ובמלחמות ישראל כך שהוא הרגיש את השטח פיזית
3. נתניהו היה ראש ממשלה 14 שנים כך שיש לו ניסיון רב
4. בתקופת נתניהו מספר הפיגועים היה נמוך ברוב הזמן למעט גל הטרור 2015-2016 אך הוא הצליח לבלום גל זה
5. נתניהו חתם על הסכמי נורמליזציה ביניהם הסכמי אברהם ההיסטוריים עם איחוד האמירויות ובחריין, ובנוסף הסכמי נורמליזציה עם סודאן, מרוקו, בהוטן וקוסובו.
6. ללפיד אין תעודת בגרות כך שאין לו חינוך בסיסי נורמלי
7. לפי אוהד חמו כתב בענייני הסכסוך הישראלי פלסטיני בחדשות 12 שדוגל באידיאולוגיית שמאל אמר שמספר הפיגועים והמוטיבציה של מחבלים לצאת לפיגועים היא הגבוהה ביותר מאז 2005 שזאת שנת סוף האינתיפאדה השנייה. ורואים את זה גם בנתונים
8. ללפיד בניגוד לתגובה אחרת שראיתי פה אין יכולת להרכיב ממשלה ללא הרשימה המשותפת לפי הסקרים בקושי איתם יש לו 61 ואני רוצה להזכיר שעופר כסיף ביקר מחבל ששבת רעב לפני כמה שבועות(המחבל חליל עאודה) ורוצה להזכיר שאיימו עודה אמר שחיזבאללה הוא לא ארגון טרור וזה ארגון לגיטימי
9. לפי טענה 8 אני מעדיף פטריוט ציוני קיצוני כמו איתמר בן גביר מאשר תומכי טרור כמו עופר כסיף ואיימן עודה
10. הימין היה בממשלה הרבה זמן ומעולם לא חוקק חוקים דתיים קיצוניים כמו חובת חבישת כיפות או החלשה של בית המשפט, בזמן כהונת נתניהו מדינת ישראל נשארה ליברלית
11. בגצ ובתי המשפט נותנים להקל לעונשים ולתת שחרור מוקדם לאנסים עבריינים פליליים ומחבלים כמו המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים
12. על פי טענה 11 אם כבר בגצ הוא המושחט הוא זה שמשחרר מחבלים ואנסים ואני יכול לתת הרבה כתבות אם תרצי, צריך לעשות רפורמה ולשנות את זה כי זה פשוט חסר תקדים והימין וביבי צודק במקרה הזה
13. בצד של לפיד גם יש אנשים שחשודים במעשים פליליים, רוצה להזכיר שיש תלונות שאלעזר שטרן מיד עתיד גרס תלונות של נפגעות מין ושליברמן תקף בעבר נער גבעות לפי ויקיפדיה
14. יש עתיד נקנסה בגלל לקיחת תמונות עם חיילים לצורך קמפיין פוליטי, כך הליכוד הוא לא המושחט היחיד כולם מושחטים
בנוסף לכל אלה התקשורת כל היום מתמקדת בלהאשים את ביבי ולשטוף לך את המוח, למה הפסיקו לדבר על שני התיקים האחרים של נתניהו מוגברים כל הזמן על התיק עם הדס קליין(רמז: זה בגלל שהם קרסו) ולמה משתיקים פיגועים היום היה פיגוע בחווארה היו הרבה ערוצי תקשורת מרכזיים שלא דיברו על זה ויש עוד הרבה פיגועים כאלה, כך שהרבה ממה שאומרים בתקושרת ואנשים שנשטפו כל ידי התקשורת מתעלמים מהדברים האחרים שקורים המרשימים ואומרים כל הזמן רק לא ביבי, צר לי רק לא ביבי זאת לא מדיניות.
אני לא מבין איך אפשר להיות כפוי טובה ולהגיד ולהסיט לבן אדם נוכל ושקרן שנתן לנו את החיסונים מבין המדינות הראשונות, שעשה את הסכמי אברהם, ששירת במבצעים ובמלחמות ישראל ונפצע אף.
בנוסף בתחום הכלכלי לכל הטוענים שבתקופת ביבי הייתה עלייה במחירים אתם טועים, מאז שביבי נכנס ללשכה האינפלציה ירדה במשך כמה שנים רצופות להגיע לשפל ולבין הנתונים הנמוכים מקום המדינה, זה לפי ויקיפדיה אתם מוזמנים לגלגל בגוגל.
ביבי
^^^ temor3060
יש לך טענות מעניינות, אענה על חלקן
6. לרוב חברי הליכוד אין תעודת בגרות ותארים משמעותיים, וזו עסקת חבילה מצביעים ליכוד ומקבלים גם נתניהו עם ניסיון רב גם גלית דיסטל מירי רגב ועוד ואם היו בחירות מיוחדות לראשות הממשלה כמו שהיו ב2001 הייתי תומך בנתניהו אבל במצב הפוליטי הנוכחי אני מעדיף את לפיד
8. אם אין לנתניהו 61 דודי אמסלם וניר ברקת ויולי אדלשטיין וישראל כץ וכל מי שלא מרגיש מרוצה מהפריימריז פורשים מיידית מהליכוד ומקימים סיעה עצמאית בדיוק כמו גדעון סער שגם הוא לא הרגיש מרוצה מהפריימריז בעבר
9. לא מדבר על בן גביר, אני מדבר איתך על אבי מעוז שאין דבר אחד בו שאפשר להודות לו וכל המצע שלו הוא חשוך ומחזיר את ישראל שנים אחורה
10. ממש לפני כמה שנים נתניהו העביר את חוק המרכולים, שמאפשר לשר הפנים (שבמקרה מדובר כמעט תמיד באריה דרעי או פוליטיקאי חרדי/דתי אחר) להחליט איזה עסקים ייפתחו בשבת והוא יכול לסגור עסקים שפתוחים בשבת, והחוק לא מאפשר לעסקים שעובדים כבר 30 שנה לעבוד בשבת בלי לחטוף קנס! כמו am:pm וקשת טעמים לעבוד בשבת בלי לקבל קנס, כאשר בעבר הם לא קיבלו קנסות
יש לך טענות מעניינות, אענה על חלקן
6. לרוב חברי הליכוד אין תעודת בגרות ותארים משמעותיים, וזו עסקת חבילה מצביעים ליכוד ומקבלים גם נתניהו עם ניסיון רב גם גלית דיסטל מירי רגב ועוד ואם היו בחירות מיוחדות לראשות הממשלה כמו שהיו ב2001 הייתי תומך בנתניהו אבל במצב הפוליטי הנוכחי אני מעדיף את לפיד
8. אם אין לנתניהו 61 דודי אמסלם וניר ברקת ויולי אדלשטיין וישראל כץ וכל מי שלא מרגיש מרוצה מהפריימריז פורשים מיידית מהליכוד ומקימים סיעה עצמאית בדיוק כמו גדעון סער שגם הוא לא הרגיש מרוצה מהפריימריז בעבר
9. לא מדבר על בן גביר, אני מדבר איתך על אבי מעוז שאין דבר אחד בו שאפשר להודות לו וכל המצע שלו הוא חשוך ומחזיר את ישראל שנים אחורה
10. ממש לפני כמה שנים נתניהו העביר את חוק המרכולים, שמאפשר לשר הפנים (שבמקרה מדובר כמעט תמיד באריה דרעי או פוליטיקאי חרדי/דתי אחר) להחליט איזה עסקים ייפתחו בשבת והוא יכול לסגור עסקים שפתוחים בשבת, והחוק לא מאפשר לעסקים שעובדים כבר 30 שנה לעבוד בשבת בלי לחטוף קנס! כמו am:pm וקשת טעמים לעבוד בשבת בלי לקבל קנס, כאשר בעבר הם לא קיבלו קנסות