15 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת הרגיש לי ממש מוזר ואני בלינק וממש אוהבת אותן
אני לא יודעת הרגיש לי ממש מוזר ואני בלינק וממש אוהבת אותן
אנונימית
^הסינגילים שיצאו- השתיים האחרונים כן בסיגנון קולע למי שהן אבל כן המעריצים ציפו ליותר פופ ליותר חול ליותר כמו של פעם שהוציאו עד 2020 ואני בתור מעריצה מבינה לגמריי.. אבל אם נדבר דוגרי יצא להן אלבום פ33ה! והוא זכה עד עכשיו להמון הוקרה והערכה ושבר שיאים וממש הרים אותם רמה אחת למעלה.. הן כרגע בטופ וזה מה שחשוב, הן הגדילו את קהל המעריצים שלהן ושברו שיאים חדשים ואני בתור מעריצה מפרגנת ויודעת כמה קשה הן עובדות, כמובן שבתור מפיק מוזיקלי במידה והייתי הייתי בוחרת סינגלים אחרים מהאלבום אבל לא נורא, שאלו היו הצרות של הבלינקס ;)
אוהבת את השירה שלהן מאוד כאן גם הראפ של גני חזק! הכיאוגרפיה והסטיילינג והויזואל של כולן שלמות! והקליפ נדיר!!! הקצב -יענו המנגינה עצמה לא וואו אבל כששמים ברמקולים יש באסים טובים לשיר ודיי נחמד לרקוד איתו.
בתור אחת שמכורב אני אוהבת הכל.
בהתחלה שנאתי
עכשיו אוהבת
עכשיו אוהבת
אחד האהובים עלי שלהן!!
גם המסר של הקליפ, גם הויזואלס והמוזיקה בכלל טובה.
המון אומרים שהם מעדיפים שהן לא ישנו קונספט אבל תכלס אם הן לא היו משנות כולם היו אומרים שזה נשמע אותו דבר ומשעמם אז צריך לקחת גם את זה בחשבון:)
גם המסר של הקליפ, גם הויזואלס והמוזיקה בכלל טובה.
המון אומרים שהם מעדיפים שהן לא ישנו קונספט אבל תכלס אם הן לא היו משנות כולם היו אומרים שזה נשמע אותו דבר ומשעמם אז צריך לקחת גם את זה בחשבון:)
זה שיר מדהים!!! אהבתי בטרוף באמת שזה שיר טוב אבל כל אחד והדעה שלו :)
וואלה הקשבתי לו רק בטיקטוק ואהבתי אותן הרבה יותר מפינק ונום ישאר השירים
אמאלה אהבתי ברמות
הן אף פעם לא מאכזבות בעיניי
הן אף פעם לא מאכזבות בעיניי
לא אהבתי.
לפי דעתי אחד הטייטלים הכי טובים שלהן
שמחה שהן ניסו סגנון חדש
שמחה שהן ניסו סגנון חדש
הוא ממכר
נשבעת
נשבעת
אחד השירים הכי טובים שלהן לדעתי
שואל השאלה:
תראו לדעתי זה היה מאכזב אבל אני ממש אוהבת אותן
תראו לדעתי זה היה מאכזב אבל אני ממש אוהבת אותן
אנונימית
מהמם, חולה על בלאקפינק❤
באותו הנושא: