10 תשובות
לא .
למה את מוותרת עוד שעה לא תהרוג אף אחד
שואל השאלה:
זה שאני נשפכת מעייפות כל חצי דקה זה לא הגיוני?
אנונימית
בעיה שלך אני אומרת לך בכנות, תתמודדי אל תברחי אחותי
שואל השאלה:
אני יודעת שזה בעיה שלי.. אבל איך זה קשור
אנונימית
מה איך זה קשור? זה קשור כי זה לא מוצדק זה לא תירוץ כי לקחת את זה על עצמך תסעי בתוצאות
שואל השאלה:
למה אתן מתנהגות כאילו זה חטא להבריז . מילא זה היה שיעור חשוב
אנונימית
שואל השאלה:
חחח "שרדת" ישנתי בכל הזדמנות שהייתה לי. אפילו קיבלתי חיזוק חיובי ממורה שישינתי אצלה כל השיעור.
ולגבי במתמטיקה אמרתי שזה לא חשוב כי הןא מלמד חומר שאני כבר גם ככה יודעת אז זה מיותר בשבילי אבל כנראה שאני בכל מקרה אלך לשיעור שלו ולא אעשה כלום במשך שעה.
המשכתי להתווכח איתכן כי סתם אכלתי סרט על זה שאתן עושות מזה כזה חטא להבריז מי ישמע
אנונימית
שואל השאלה:
לא לגטימי אבל לא כזה נורא כמו שעושים מזה . אני כיתה י'
אנונימית
שואל השאלה:
כן אה.. כנראה אני אסיים ברחוב ..:/
אנונימית
שואל השאלה:
שמעי את ממש מגזימה.. כולה אמרתי שאני אבריז משעה אחרונה ומזה את כבר מנסה לחזות את העתיד שלי? את לא מכירה אותי כבן אדם ולא שום דבר איך את יכולה להגיע למסקנות כאלה משאלה בסטיפס
אנונימית