16 תשובות
אני חושבת שכדאי ללמוד לזה כי אם לומדים אוצר מילים אפשר לקבל פטור וחבל שלא, עשיתי 5 יח"ל בתיכון, ניגשתי למבחן וכמעט ולא למדתי וקיבלתי 121 ב"ה(פטור זה 132), נכון שזה אחלה ציון אבל אולי אם הייתי לומדת יותר הייתי משיגה פטור ולא הייתי צריכה לעשות את אנגלית מתקדמים ב'. ב"ה עשיתי את הקורס ועברתי אבל סתם אני כן ממליצה ללמוד
שואל השאלה:
קיבלתי 140!!!
אנונימית
כל הכבוד
כמה יחל?
שואל השאלה:
5
אנונימית
אמאהלהה מה,??
את מטורפתת
וואו סחטייןן
שואל השאלה:
תוך כמה ימים קיבלתם את הציון לאזור האישי?
אנונימית
4
כנל^
שואל השאלה:
כמה יחידות עשית בתיכון?
אנונימית
נכון יש גם באזור האישי^
וואי מבחן קשוח חרשתי על מילים קבלתי 112:)
האיזור האישי? מה הכוונה? אני קיבלתי את הציון באותו רגע כתבו לי אותו על דף כזה
שואל השאלה:
כן גם אני אבל מקבלים גם ציון רשמי לאזור האישי וזה אומר שהם שלחו את זה למוסדות
אנונימית
אין לי מושג מה זה אומר האיזור האישי