7 תשובות
תנסי לקבוע תור כמה שיותר מוקדם ובנתיים אל תאכלי או תשתי דברים קרים זה עלול לגרום ליותר כאב ותאכלי דברים רכים
אז הולכים לקליניקה פרטית - פשוט יעלה יותר.
שואל השאלה:
הבעיה שאני מפחדת ממש מרופאים ולא מוכנה ללכת לכל רופא, הצלחתי איכשהו לקבוע למחר מקווה לשרוד עד אז.
אנונימית
גם אותי עניין רופאי השיניים מאוד מטריד, אבל אין ברירה באמת..פעם אכלתי איזה מאכל ונשברה לי שן אחת...כאבים הזויים, באמת, אבל מתמודדים עם אי הנעימות והולכים בכל זאת.
נניח הקטע שלי אלו הזריקות, איכשהו אני תמיד מרגיש את זה ממש חזק וזו הסיבה שאני לא הולך לרוב טיפולי השיניים..אבל כשאין ברירה - אין ברירה.
שאלת לגבי מחר?
שואל השאלה:
ניסיתי לא נותנים
אנונימית
תתקשרי ותשאלי אם את יכולה להגיע לתור של עזרה ראשונה, תדגישי שאת סובלת ממש