18 תשובות
nah;
CIA
nope;
Mossad
לא
לא זה סכנה ענקית לכל העולם
שואל השאלה:
איך עשית שם שאתה רוצה מאנונימי?
איך עשית שם שאתה רוצה מאנונימי?
אנונימי
הייתי רוצה שלאף מדינה לא תהיה פצצה גרעינית
לאמא שלי נשר כל השיער בגלל צ'רנוביל
כל כך הרבה אנשים חפים מפשע מתו
זה מיותר
כל כך הרבה אנשים חפים מפשע מתו
זה מיותר
למה שנרצה?
שואל השאלה:
^כי שיש פצצה גרעינית לשני מדינות אז יש סיכוי שהם לא ילחמו אחד בשני כי זה יגרום נזק לשניהם רק
^כי שיש פצצה גרעינית לשני מדינות אז יש סיכוי שהם לא ילחמו אחד בשני כי זה יגרום נזק לשניהם רק
אנונימי
לא
no;
FBI
לא אבל אני בעד הזכות של מדינות להחזיק נשק גרעיני.
אני חושב שלא כדאי לאף מדינה להחזיק בנשק שכזה, זה עלול יום אחד להסיב נזק עצום למדינה עצמה שמחזיקה בו.
ברור שלא.
אנונימי
ממש לא.
אם כבר, שלאף מדינה לא תיהיה פצצה גרעינית
אם כבר, שלאף מדינה לא תיהיה פצצה גרעינית
כן אבל תמיד יש סיכוי.
והסיכוי הזה יכול להשמיד את האנושות למה שתקח אותו
והסיכוי הזה יכול להשמיד את האנושות למה שתקח אותו
אנונימית
באותו הנושא: