23 תשובות
מותר לעבוד 2 עבודות
לא ממש לא
עדיף שהמנהלים לא ידעו מזה לטובתך
אין כזה חוק
שואל השאלה:
למה לטובתי לא ידעו?
למה לטובתי לא ידעו?
אנונימית
מותר לעבוד צריך לעשות תיאום מס
שואל השאלה:
איך לעזאזל עושים תיאום מס
איך לעזאזל עושים תיאום מס
אנונימית
שואל השאלה:
ואם זה עבודה אחת שהיא קבועה והשני פעם בחודש ?
ואם זה עבודה אחת שהיא קבועה והשני פעם בחודש ?
אנונימית
כי אם נגיד תגישי פחות משמרות והמנהל ידע שזה כנראה בגלל העבודה השנייה אולי הוא יגיד שזה לא שווה לו ויפטר אותך
אפשר^
נראה לי דרך טופס 101 אל תתפסי אותי במילה אני יודעת רק שאם עובדים 2 עבודות במקביל צריך לעשות תיאום
שואל השאלה:
הכל בסדר המנהל לא מניאק ואני לא כזאתי שלא מגישה
הכל בסדר המנהל לא מניאק ואני לא כזאתי שלא מגישה
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו אני צריכה בדיוק למלא 101 של העבודה, יש אופציה של שאלה אם יש לי עוד הכנסות
ספציפית אין לי עוד עבודה אבל גם אני אעבוד היום ב2 עבודות.. אמא שלי אמרה שלא צריך כי אין לח עוד עבודה
תקשיבו אני צריכה בדיוק למלא 101 של העבודה, יש אופציה של שאלה אם יש לי עוד הכנסות
ספציפית אין לי עוד עבודה אבל גם אני אעבוד היום ב2 עבודות.. אמא שלי אמרה שלא צריך כי אין לח עוד עבודה
אנונימית
אם העבודה השנייה היא לא משהו קבוע וזה נגיד כמו בייביסיטר אז את לא צריכה לכתוב את זה
אם יש 2 עבודות צריך כי זה 2 הכנסות
אחרכ יקחו לך סתם יותר מידי מס
אחרכ יקחו לך סתם יותר מידי מס
שואל השאלה:
אבל העבודה השניה לא באמת מקום שאעבוד בו זה העניין זה עבודה חד פעמית מזדמנת קוראים לזה
אבל אולי ארצה ללכת לעוד עבודות מזדמנות כאלה
אבל העבודה השניה לא באמת מקום שאעבוד בו זה העניין זה עבודה חד פעמית מזדמנת קוראים לזה
אבל אולי ארצה ללכת לעוד עבודות מזדמנות כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אוקיי זה מלצרות סבבה? אבל באירועים נגיד כמו שיהיה פתאום יום אחד של עצמאות
דברים כאלה חד פעמיים
כאילו אוקיי זה מלצרות סבבה? אבל באירועים נגיד כמו שיהיה פתאום יום אחד של עצמאות
דברים כאלה חד פעמיים
אנונימית
זה משהו אחר אם את עובדת ב2 חנויות בגדים למשל זה אחרת את צריכה לדווח על זה
אבל אם את עובדת במסעדה במלצרות באופן תקופתי זה גם בר דיווח
ידיד שלי היה עובד ב2 מסעדות כמלצר ובגלל שלא עשה תיאום מס ירד לו כסף כפול סתם
אבל אם את עובדת במסעדה במלצרות באופן תקופתי זה גם בר דיווח
ידיד שלי היה עובד ב2 מסעדות כמלצר ובגלל שלא עשה תיאום מס ירד לו כסף כפול סתם
שואל השאלה:
ואם אלחץ על האופציה של כן יש לי עוד הכנסות ונניח אין לי, אז גם יקחו סתם מס?
אני אעבוד נגיד בעבודה רגילה משמרות רגילות
ופעם בחודש חודשיים שלוש מלצרות זמנית
ואם אלחץ על האופציה של כן יש לי עוד הכנסות ונניח אין לי, אז גם יקחו סתם מס?
אני אעבוד נגיד בעבודה רגילה משמרות רגילות
ופעם בחודש חודשיים שלוש מלצרות זמנית
אנונימית
עדיף שתשאלי רואה חשבון מבחינה הזו לא רוצה להטעות אותך אבל כן צריך לעשות תיאום כשיש עבודות קבועות
קישורים מצורפים:
דוגמא פה רשום שצריך אבל עדיף
לך להתייעץ עם רואה חשבון בכל זאת
לך להתייעץ עם רואה חשבון בכל זאת
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
למה זה כזה מסובך כולה רוצכ להרוויח יותר
למה זה כזה מסובך כולה רוצכ להרוויח יותר
אנונימית
לצערנו זו מדינה ישראל
באותו הנושא: