7 תשובות
לא בדיוק כי עוד לא שמעתי ראפרית טובה (בעיניי)
מה אני אמורה לחשוב? אותו דבר שאני חושבת על בנים שמקשיבים לזמרים וראפרים
אני שומע בנות מה הבעיה?
אנונימי
מה אפשר לחשוב? שישמעו מה שבא להם.
שום דבר ואין בעיה אני שומעת ראפרים סינים.
למוזיקה אין מגדר נו באמת
אני שומעת ראפ וגברים שצורחים עלי מטאל. מה הקשר המגדר שלי לא הבנתי.
לשאלה, לא הייתי חושבת עליו כלום כי זה עניין של טעם
לשאלה, לא הייתי חושבת עליו כלום כי זה עניין של טעם
באותו הנושא: