8 תשובות
שואל השאלה:
אמא איזה מקסימות אתן תודוש!!!
ממש הרגשתי רע אבל אני מבינה שיצאתי ממש בסדרר
אנונימית
יצאת לא בסדר
לא משנה מה הם עושים תנסי לשלוט בעצבים שלך זה לא יקדם אותך לשום מקום

במקומך הייתי פשוט לוקחת מהם את הבקבוק עמדברת איתם
הכל בסדר יצאת מלכה
שואל השאלה:
לדעת מה אחרים חושבים על זה
מעניין אותי לדעת
אנונימית
שואל השאלה:
יאיאיא תודה אמג חשבתי כבר שיצאתי מזעזע או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
^זה לא פעם ראשונה שהם עושים את זה ושלוש פעמים ברצף הם זרקו את הבקבוק על הראש שלי וניסיתי לספוג
אני בחיים לא יצאתי על בן אדם או מישהו וזה באצת פעם ראשונה בכל 16 שנותי בחיים שהתפרצתי ככה
אני מח"ש חושבת שזה היה לגיטימי כי מי הם שיעשו את זה שלוש פעמים ואפילו לא יבקשו סליחה
בהתחלה רק צעקתי עליהם קצת ואמרתי להם שזה מסוכן וליטרלי היה יכול לקרות לי משהו והייתי נפצעת בגללם
ובסופו של דבר הלכתי למנהלת והסברתי לה הכל על סף בכי מרוב עצבים
אז אני חושבת שזה כן לגיטימי ואפשר להבין את זה
אנונימית
יחס גורר יחס