2 תשובות
שואל השאלה:
אני כבר איזה ארבע שעות לא מצליח להתחבר מהמחשב ואח שלי הרגע סיים את העדכון מהפלסטיישן וזה נכנס לו
אני כבר איזה ארבע שעות לא מצליח להתחבר מהמחשב ואח שלי הרגע סיים את העדכון מהפלסטיישן וזה נכנס לו
זה לא נכנס לו... השרתים חוזרים ב3 או ליתר דיוק חזרו כבר אתמול חח...
באותו הנושא: