8 תשובות
הקבצה? את בחטיבה?
הכל טובב!! הציונים בחטיבה לא משפיעים אפילו טיפה על הבגרות אין לך מה לדאוג את לא תזכרי את המבחן הזה בשנה הבאה.
הכל טובב!! הציונים בחטיבה לא משפיעים אפילו טיפה על הבגרות אין לך מה לדאוג את לא תזכרי את המבחן הזה בשנה הבאה.
בכל טוב כל אחד בדרך שלו עגיף לעשות את זה לאט ובקצב שלך מאחר מהן ואני בטוחה שתצליקי לעבור את המבחן
שואל השאלה:
כן אני כיתה ט
אבל אם יורידו אותי להקבצה ב1 /ב2 אני יהיה בשלוש יחידות ואמרו לי שאי אפשר לעשות אם זה כלום וממש קשה לעלות לארבע אחרי זה...
כן אני כיתה ט
אבל אם יורידו אותי להקבצה ב1 /ב2 אני יהיה בשלוש יחידות ואמרו לי שאי אפשר לעשות אם זה כלום וממש קשה לעלות לארבע אחרי זה...
אנונימית
זה לא קשה לעלות, בתחילת שנה בתיכון יש מבחן שיכול לקבוע לך יחידות.
חוץ מזה עם אישור הורים את יכולה להחליט בכמה יחידות להיות פשוט זה לא באחריותם אם תכשלי (אם הם המליצו לך 3 יחידות לדוגמה).
אגב אני בכיתה יא.
חוץ מזה עם אישור הורים את יכולה להחליט בכמה יחידות להיות פשוט זה לא באחריותם אם תכשלי (אם הם המליצו לך 3 יחידות לדוגמה).
אגב אני בכיתה יא.
שואל השאלה:
אה באמתת?? זה לא משנה אם אני אכשל עכשיו? זה לא אומר שנדפקתי?
אה באמתת?? זה לא משנה אם אני אכשל עכשיו? זה לא אומר שנדפקתי?
אנונימית
תעשי הפסקה, תאכלי משהו, תראי פרק של סדרה או שתעשי מטלת בית שיטתית שלא דורשת הרבה חשיבה, כמו קיפול כביסה.
אחכ שבי שוב ותפתרי כמה תרגילים שאת יכולה. אם הם מחולקים לפי נושאים אז תתרכזי בנושאים מסוימים, לא צריך לעבור על הכל. עדיף שתהיי ספץ בשני נושאים מאשר שתדעי חמישה בלחץ. לפחות ככה תצליחי לפתור את הנושאים האלה במבחן.
אחכ שבי שוב ותפתרי כמה תרגילים שאת יכולה. אם הם מחולקים לפי נושאים אז תתרכזי בנושאים מסוימים, לא צריך לעבור על הכל. עדיף שתהיי ספץ בשני נושאים מאשר שתדעי חמישה בלחץ. לפחות ככה תצליחי לפתור את הנושאים האלה במבחן.
שואל השאלה:
כל הכיתה שלי עשתה את זה ורק אני הסתומה היחידה שלא. כולם אומרים איזה קל זה איזה קל ואני באמת חושבת שאני מפגרת בגלל שלכולם זה קל ורק לי לא.. ואם אני אכשל אני פוחדת שיורידו אותי הקבצה ואז יהיה לי קשה לעלות שוב וכל החיים שלי ידפקו
כל הכיתה שלי עשתה את זה ורק אני הסתומה היחידה שלא. כולם אומרים איזה קל זה איזה קל ואני באמת חושבת שאני מפגרת בגלל שלכולם זה קל ורק לי לא.. ואם אני אכשל אני פוחדת שיורידו אותי הקבצה ואז יהיה לי קשה לעלות שוב וכל החיים שלי ידפקו
אנונימית
היי קודם כל את לא סתומה ולא מפגרת!
גם אני, ילדה של מאיות במתמטיקה לא הצלחתי לעמוד בקצב ולא סיימתי את העבודה ונכשלתי במבחן שהיה על זה - הכל טוב ומבטיחה לך שהרבה לא עשו את העבודה ובכללי שהרבה יכשלו וזה בסדר גמור זה לא יהיה עם הרבה משקל מהציון הסופי.
את טובה כמו שאת ❤
גם אני, ילדה של מאיות במתמטיקה לא הצלחתי לעמוד בקצב ולא סיימתי את העבודה ונכשלתי במבחן שהיה על זה - הכל טוב ומבטיחה לך שהרבה לא עשו את העבודה ובכללי שהרבה יכשלו וזה בסדר גמור זה לא יהיה עם הרבה משקל מהציון הסופי.
את טובה כמו שאת ❤