6 תשובות
אז תלך לפסיכולוג שיטפל בזה שאתה לא רוצה שיצלמו אותך.
תבקשי ממנו שימחק, אם הוא לא מוחק תבהירי לו שזה פלילי לעשות אתזה בלי רשות (אל תעשי עם זה באמת משהו,זה סתם להפחיד ולאיים)
תבקשי שימחק אני לא חושבת שתהיה בעיה
שואל השאלה:
אין סיכוי שהוא ימחק
אין סיכוי שהוא ימחק
אנונימי
תעשה את זה לא עניין של צחוק
תבוא אליו ותגיד לו שזה סתם לא מצחיק ושהוא יוצא חרא ותלך
תבוא אליו ותגיד לו שזה סתם לא מצחיק ושהוא יוצא חרא ותלך
תבהירי לו שזה עבירה פלילית ושהוא סתם יוצא ילד קקה וחבל שזה יגיע למשפט חבל על הכסף של ההורים שלו זו סך הכל תמונה ושימחוק אחרת זה יגמר למקום לא נעים
באותו הנושא: