36 תשובות
מה, מי זאת הפסיכית הזאת, מסובבת על כל הראש
אני מצטערת שזה קרה לך, זה נשמע נורא אבל היא כל כך חלשת אופי והזויה והיא לא מייצגת את כל הבנות
אני מצטערת שזה קרה לך, זה נשמע נורא אבל היא כל כך חלשת אופי והזויה והיא לא מייצגת את כל הבנות
אנונימית
אוי אל תתייחס לאישה הזאת היא עשתה לעצמה פדיחה ואתה פי אלף יותר טוב ממה.
שואל השאלה:
בינתיים אני מי שאכל פאדיחה והיא קיבלה מנת אגו על שהתחלתי איתה..
בינתיים אני מי שאכל פאדיחה והיא קיבלה מנת אגו על שהתחלתי איתה..
אנונימי
אם הייתי במקומך גבר והיה לי קפה ביד הייתי שופכת אותו עליה
ואז צועקת איכ זוזי ממני ימגעילהה
אני כל כך עצבנית כשקראתי את זהה
הלוואי שבנות כאלה יכחדו
ואז צועקת איכ זוזי ממני ימגעילהה
אני כל כך עצבנית כשקראתי את זהה
הלוואי שבנות כאלה יכחדו
אנונימית
אתה בסדר אחי היקר, יש לה שריטה רצינית כנראה, רוב הבנות לא מגיבות ככה הן יותר מנומסות.
על הzין שלך אחי מי זוכר אותך משם? כל הכבוד על האומץ לגשת תותח!
על הzין שלך אחי מי זוכר אותך משם? כל הכבוד על האומץ לגשת תותח!
אנשים מאבדים את זה
שים זין
מי היא בכלל
זה שהיא נראית טוב לא נותן לה שום לגיטימציה להתנהג ככה
ממש מצטערת שזו התגובה שזכית לקבל
תמשיך הלאה
לאנשים רעים תמיד יהיה דברים רעים להגיד
שים זין
מי היא בכלל
זה שהיא נראית טוב לא נותן לה שום לגיטימציה להתנהג ככה
ממש מצטערת שזו התגובה שזכית לקבל
תמשיך הלאה
לאנשים רעים תמיד יהיה דברים רעים להגיד
וואו זה כל כך קשה לקבל תגובה כזאת...אני מבינה אותך לגמרי. אבל תבין, אתה מדהים ויש לך כל-כך הרבה כבוד וביטחון עצמי שהתחלת בכלל, תזכיר לעצמך את זה.
התגובה שלה הייתה דוחה מאוד,
לא מתנהגים ככה. היא צריכה ללמוד טיפת אנושיות.
היא לא שווה את זה, זה רק מעיד כמה שהיא דפוקה. מגיע לך יותר טוב מזה שלא תחשוב אחרת. בתור בחורה אני אומרת לך שהיא אחת מהבנות החיות בסרט ,בדוק איזה ילדה שמתלהבת שמישהו התחיל איתה ,כל אישה נורמלית בחיים לא היתה מתנהגת ככה גם אם מי שהיה מתחיל איתה לא היה לטעמה ואני בטוחה שאתה יותר שווה ממנה.
מצטערת שחווית את זה, אבל ממליצה לנסות לעבור הלאה היא לא שווה אותך אפילו.
התגובה שלה הייתה דוחה מאוד,
לא מתנהגים ככה. היא צריכה ללמוד טיפת אנושיות.
היא לא שווה את זה, זה רק מעיד כמה שהיא דפוקה. מגיע לך יותר טוב מזה שלא תחשוב אחרת. בתור בחורה אני אומרת לך שהיא אחת מהבנות החיות בסרט ,בדוק איזה ילדה שמתלהבת שמישהו התחיל איתה ,כל אישה נורמלית בחיים לא היתה מתנהגת ככה גם אם מי שהיה מתחיל איתה לא היה לטעמה ואני בטוחה שאתה יותר שווה ממנה.
מצטערת שחווית את זה, אבל ממליצה לנסות לעבור הלאה היא לא שווה אותך אפילו.
אני בשוקק של החיים !! מה זה הדבר הזה?היא מזעזעתת
עיצבנת אותי כל כך היא משוג הבנות השנאות עלי חתיכת צ'אחלה היא מגעילה חתיכת הזויה שים פס הכול בסדר יעבור פעם הבאה תשתמש בגלאי צ'אחלות
אנונימית
^ אבל יש דרך לדחות בצורה יפה ומכבדת היא השפילה אותו
אנונימית
האנשים באוטובוס אלה אנשים שלא תראה יותר בחיים שלך אל תרגיש רע ,הם שכחו כבר ממך לכל אחד יש את הבעיות שלהם בחיים האלה
סתם נתקלת על בחורה הזוייה , לא אמרת שום דבר רע שמצדיק תגובה כזו מפגרת
סתם נתקלת על בחורה הזוייה , לא אמרת שום דבר רע שמצדיק תגובה כזו מפגרת
אנונימי
איזה אישה מגעילה לא מגיע לה לקבל מישהו טוב כמוך וכל הכבוד שעזרת אומץ זה ממש לא מובן מאליו ופשוט היא יצאה דוחה ברמות הזויות אני באמת בהלם שיש נשים שמתנהגות ככה.. אל תרגיש רע ואל תחשוב שמה שהיא אמרה נכון כי היא סתם הזויה מגיע לך מישהי יותר טובה
אנונימית
זאת הסיבה למה אני לא מתחיל עם בנות
התגובה שלה הייתה ממש לא במקום. היא הייתה צריכה לדחות אותך בנימוס ולא לצעוק ככה מול כולם.
אבל
אתה צריך לקחת בחשבון באיזה עולם הבנות חיות היום יש לי חברה שהייתה באוטובוס והטרידו אותה שם וזה לא עוזב אותה. אתה לא יודע מה היא עברה או מה היא חוותה אז אטלי אוטומטית היא הגנה על עצמה ולא חשבה כל כך.
אני לא מצדיקה אותה התשובה שלה הייתה לא בסדר ואם היא באמת עשתה לך עיניים אז זה בכלל מגעיל מצדה. אבל לפעמים אתה לא יודע את כל הסיפור אני בכלל ממליצה לא להתחיל עם בנות באוטובוס ואם כן לא פתאום שהיא נכנסת אלא אם אתה רואה שהיא באמת בעניין שלך.
אבל
אתה צריך לקחת בחשבון באיזה עולם הבנות חיות היום יש לי חברה שהייתה באוטובוס והטרידו אותה שם וזה לא עוזב אותה. אתה לא יודע מה היא עברה או מה היא חוותה אז אטלי אוטומטית היא הגנה על עצמה ולא חשבה כל כך.
אני לא מצדיקה אותה התשובה שלה הייתה לא בסדר ואם היא באמת עשתה לך עיניים אז זה בכלל מגעיל מצדה. אבל לפעמים אתה לא יודע את כל הסיפור אני בכלל ממליצה לא להתחיל עם בנות באוטובוס ואם כן לא פתאום שהיא נכנסת אלא אם אתה רואה שהיא באמת בעניין שלך.
אנונימית
מצטערת שזה קרה לך. באמת שלא מגיע לך, והיא נשמעת דוחה ברמות. תשתדל לשכוח את החוויה הנוראית הזאת, ואני מקווה שזה לא יפריע לך להתחיל עם בחורות כי תבין, אתה פעלת בצורה אנושית והיא לא, היא הדוחה כאן, לא אתה.
תישאר חזק ותתגבר על הקטע הזה.
תישאר חזק ותתגבר על הקטע הזה.
כל הבנות המתיפיפות פה
גם לי זה קרה הדבר הזה
בנים אל תתחילו עם בנות כולם ככה
גם לי זה קרה הדבר הזה
בנים אל תתחילו עם בנות כולם ככה
מה הוא כבר עשה?אמר שהיא מוצאת חן בעיניו לפי דבריו לא נגע ,לא הסתכל במבט של חרמן מת ,לא זרק הערות מיניות ,רק אמר לה שהיא לדעתו יפה וזהו .
ואתן ישר "הטרדה מינית"
לא חסרים גם בנות שחסר להן בורג בראש . תפסיקו כל דבר לקשר לעצמכם .
ואתן ישר "הטרדה מינית"
לא חסרים גם בנות שחסר להן בורג בראש . תפסיקו כל דבר לקשר לעצמכם .
אנונימי
אני באמת מבינה למה בנים מתחילים רק באינסטיגרם הפחד שלהם להתחיל אם בנות פנים מול פנים מוצדק יש היום בנות משוגעת
אנונימית
וואי וואי, מסכן..
בטח הרגשת מושפל , אבל אני בטוחה שכל נוסעי האוטובוס בזו לה בליבם והעריכו אותך על האומץ שלך, גם אם הם לא אמרו לך את זה.
מה אני אגיד לך יש הרבה אנשים זבלים בעולם, לפעמים יש כאלה עם לב רע שאין לתאר..
אבל גם בסיטואציה המביישת והמביכה שחווית יש משהו טוב.. תאר לך שהיא הייתה מסכימה להתחיל אתך ואז שכבר הייתם מכירים היא הייתה מתנהג אליך רע, זה היה הרבה יותר גרוע..
מאחלת לך למצוא חברה יפה מבחוץ ומבנים, וטובת לב בקרוב מאד.
בטח הרגשת מושפל , אבל אני בטוחה שכל נוסעי האוטובוס בזו לה בליבם והעריכו אותך על האומץ שלך, גם אם הם לא אמרו לך את זה.
מה אני אגיד לך יש הרבה אנשים זבלים בעולם, לפעמים יש כאלה עם לב רע שאין לתאר..
אבל גם בסיטואציה המביישת והמביכה שחווית יש משהו טוב.. תאר לך שהיא הייתה מסכימה להתחיל אתך ואז שכבר הייתם מכירים היא הייתה מתנהג אליך רע, זה היה הרבה יותר גרוע..
מאחלת לך למצוא חברה יפה מבחוץ ומבנים, וטובת לב בקרוב מאד.
אנונימית
זה מה שקורה שמישהו מתחיל עם מישהי מעל הרמה שלו
אנונימי
פסיכית אני תמיד עונה בנחמדות אני יודעת כמה אומץ זה לוקח לגבר לעשות דבר כזה
זה נשמע קצת כמו מה שיראו לך בסרטים וזה.
בנות לא מגיבות ככה.
אבל אם זה אמיתי, אז היא דפוקה לגמרי.
בנות לא מגיבות ככה.
אבל אם זה אמיתי, אז היא דפוקה לגמרי.
עכשיו עם כמה שלא היה לי חשק להתחיל עם בנות בגלל שפגעו בי - עוד יותר הרסת לי את החשק.
אשכרה..
אשכרה..
אנונימי
בנוסף, אם תנסו לראות את הצד שלה, תחשבו שכל היום מתחילים איתה (אם היא כזו יפה) ואז כשהיא באוטובוס צפוף מלא אנשים וסרחון, שוב מישהו מתקרב כזה וזה יכול לצאת ממנה בטעות...
אי אפשר לדעת מה עברה.
נכון שלפי התיאור עצמו, היא המגעילה, אבל תנסו להבין מנקודת המבט של מה שתמיד קורה ולא כמו בסיטואציה הזו
אי אפשר לדעת מה עברה.
נכון שלפי התיאור עצמו, היא המגעילה, אבל תנסו להבין מנקודת המבט של מה שתמיד קורה ולא כמו בסיטואציה הזו
נתנאל שקרן. בחיים לא הגבתי ככה. תמיד הייתי נחמדה מאוד למי שהתחיל איתי.
אתם רואים? מישהי אחת מגיבה ככה וישר גברים מכלילים.
לעומת זאת התנהגויות נפוצות של גברים הם הופכים ל"מקרה חד פעמי"
אתם רואים? מישהי אחת מגיבה ככה וישר גברים מכלילים.
לעומת זאת התנהגויות נפוצות של גברים הם הופכים ל"מקרה חד פעמי"
^
עברתי מלא בחיים שלי דברים נוראים מבנים וגם ביום הכי גרוע שלי לא הגבתי ככה שסך הכל פתחו איתי שיחה אין להצדיק התנהגות כזאת אם כל כך קשה לה עם מה שהיא עברה שתתאשפז
עברתי מלא בחיים שלי דברים נוראים מבנים וגם ביום הכי גרוע שלי לא הגבתי ככה שסך הכל פתחו איתי שיחה אין להצדיק התנהגות כזאת אם כל כך קשה לה עם מה שהיא עברה שתתאשפז
אני מצטערת על התחושות שלך. אבל חשוב שתבין דברים מנקודת מבט נשית. ברגע שנכנסת למרחב האישי שלה מבלי לקבל אישור אתה נחשב תוקף וזה לא משנה מה אתה אומר
אם היא נפגעה בעבר היא תתקיף מייד לצורך הגנה עצמית. ובכל הכוח וזה מה שהיא עשתה. היא נבהלה ממך מאוד וכך הגיבה. להבא הדרך הנכונה לפנות היא מרחוק. סליחה. אני חייב לומר לך שאת יפיפיה אמיתית. את מסכימה שאני אשב במושב מאחורייך ונדבר קצת. זאת הדרך. בעדינות. שמור מרחק פיסי תמיד. נשים חשופות לפגיעה מידי יום ולכן נוקטות טקטיקה של תקיפה מראש. זה רק בגלל ניסיון עבר גרוע. היא בטח בחורה מדהימה וחכמה שיודעת לשמור על עצמה ועל נשים אחרות להבא. איך אני יודעת. כי אתה בחיים שלך לא תפנה יותר לבחורה בדרך הזאת. נכון?!
אם היא נפגעה בעבר היא תתקיף מייד לצורך הגנה עצמית. ובכל הכוח וזה מה שהיא עשתה. היא נבהלה ממך מאוד וכך הגיבה. להבא הדרך הנכונה לפנות היא מרחוק. סליחה. אני חייב לומר לך שאת יפיפיה אמיתית. את מסכימה שאני אשב במושב מאחורייך ונדבר קצת. זאת הדרך. בעדינות. שמור מרחק פיסי תמיד. נשים חשופות לפגיעה מידי יום ולכן נוקטות טקטיקה של תקיפה מראש. זה רק בגלל ניסיון עבר גרוע. היא בטח בחורה מדהימה וחכמה שיודעת לשמור על עצמה ועל נשים אחרות להבא. איך אני יודעת. כי אתה בחיים שלך לא תפנה יותר לבחורה בדרך הזאת. נכון?!
רק מוכיח שכשאנו רואים בנות יפות אל לנו להתלהב...מי אמר שיש לה אופי של בנאדם .
אולי היא כזאת חיה כמו שספירת פה.
אחי אני גאה בך שעשית את הדבר הזה ,זה לא פשוט ובאסה שזו הפעם הראשונה..
אבל בפעם הבאה אני בטוח לטוב יותר מהחיה הזו.
גאה בך, הלוואי עליי אומץ כמו שלך !
אולי היא כזאת חיה כמו שספירת פה.
אחי אני גאה בך שעשית את הדבר הזה ,זה לא פשוט ובאסה שזו הפעם הראשונה..
אבל בפעם הבאה אני בטוח לטוב יותר מהחיה הזו.
גאה בך, הלוואי עליי אומץ כמו שלך !
^^הוא ניגש בדרך נכונה לגמרי !!! חדמש!
אם לא טוב לה שתגיד ..לא לצרוח ולנסות להשפיל אותו מול כולם ! רואים שזו הייתה נסיון להשפלה או כל דבר אחר ..היא פשוט קיבלה אגו ותפסה על זה גל !
אם לא טוב לה שתגיד ..לא לצרוח ולנסות להשפיל אותו מול כולם ! רואים שזו הייתה נסיון להשפלה או כל דבר אחר ..היא פשוט קיבלה אגו ותפסה על זה גל !
מעניין איך גבר היה מגיב לגבר שבא להתחיל איתו, אחרי ש-5 גברים נגעו לו בציצי .
בסוף ילד טוב נדפק פה מגברים אחרים ולא ממנה.
בסוף ילד טוב נדפק פה מגברים אחרים ולא ממנה.
אנונימית
איזו פאדחנית מי היא בכלל
סתם שתדע שלהרבה אנשים אין אומץ לעשות דבר כזה, הבעיה היא שלה בלבד
סתם שתדע שלהרבה אנשים אין אומץ לעשות דבר כזה, הבעיה היא שלה בלבד
מצטער אחי, זה באמת הסיוט של כל גבר, אבל תבוא אחת חדשה ואני בטוח שתצליח
היא מזעזעת
חסר לה בורג בראש
כל הכבוד על האומץ לגשת ככה
היא סתם מגעילה
פשוט תשכך מימנה
לא מגיעה לה מקום בזיכרון שלך
חסר לה בורג בראש
כל הכבוד על האומץ לגשת ככה
היא סתם מגעילה
פשוט תשכך מימנה
לא מגיעה לה מקום בזיכרון שלך
אנונימית
וואאעעלייה , אחחיי אני לא יודע מה להגיד לך כו אני גם בחיים לא התחלתי עם בנות למרות שדיי באלי, אבל היא נשמעת בחורה חרא בכללי, כנראה נתנו לך סימן משמיים למשהו מסוים שקשור אליך..
חוץ מזה, תשפוט לכף זכות, אתה לא יכול לדעץ, אולי בדיוק שבוע שעבר מישהו התחיל איתה ככה, ואז אנס אותה או משהו.. לך תדע
אני מצטערת לשמוע על ההשפלה שעברת! שתדע שיצאת ממש גבר שככה התחלת איתה יפה ובנימוס, אני במקומה דווקא הייתי מוחמאת אם מישהו היה מתחיל איתי ככה. היא פשוט מגעילה ומאחלת לה שיעשו לה את אותו הדבר.