6 תשובות
שואל השאלה:
זה לישראלים שבברלין אז עושה שם הופעה
זה לישראלים שבברלין אז עושה שם הופעה
אהה מגניב באלי שוב להיות בהופעה שלו
שואל השאלה:
בחיים לא הייתי הייתי בכמה של טונה אצל רביד תמיד פיספסתי או שהיה יהייתי בהופעה אחרת וכאלה
בחיים לא הייתי הייתי בכמה של טונה אצל רביד תמיד פיספסתי או שהיה יהייתי בהופעה אחרת וכאלה
הו כן על זה ראיתי אבל מה הוא עיבד בברלין?
שואל השאלה:
יש לו בברלין בחול
יש לו בברלין בחול
שמעתי שיש לו תבדקי באינסטגרם שלו
באותו הנושא: