7 תשובות
נראה לי שלא, למרות שכנות זה ערך עליון מבחינתי
נע כאן מתייחסים יפה לאחרים
תפגע בהם אבל למה בצורה שטחית
Ssd
לא יודע, זה תלוי בבנאדם שכתבת לו את זה.
אישית לא היה מפריע לי, אני לא לוקח ללב מאנשים שלא חשובים לי.
לא נחמד ממש עדיף להגיד בכנות פשוט לא תודה אחי וזהו אני אישית עושה את שה מלא לאנשים גם שבא לי לדפוק להם בקבוק בירה לראש
שואל השאלה:
תודה על התשובה.
ברוכה הבאה ובהרבה הצלחה לך באתר!
אנונימי