11 תשובות
מאמינה שדי גדולים, תגבירי למקסימום.
לא גובהה אבל לא נמוך תעזבי את הטלפון ותלכי לישון
שואל השאלה:
אין לי מושג איך מגבירים שמתי בהכי גבוה וזה חלש ממש
יש לך בוקסה?
שואל השאלה:
ישלי מה?
כזה, מכשיר בלוטות'.
שואל השאלה:
מה זה
מגביר את הקול של הטלפון.. נו, בחיים לא השתמשתם בבוקסה בטיול?
שואל השאלה:
יעני רמקול?
שואל השאלה:
אם זה מגביר מלא את הווליום אני מפחדת שזה יעיר את אחותי או יעשה יותר מדי רעש
יש כאלו שלא. תשימי על חצי מהקול, וזה כבר ידאג להעיר אותך.