11 תשובות
מאמינה שדי גדולים, תגבירי למקסימום.
לא גובהה אבל לא נמוך תעזבי את הטלפון ותלכי לישון
שואל השאלה:
אין לי מושג איך מגבירים שמתי בהכי גבוה וזה חלש ממש
אין לי מושג איך מגבירים שמתי בהכי גבוה וזה חלש ממש
יש לך בוקסה?
שואל השאלה:
ישלי מה?
ישלי מה?
כזה, מכשיר בלוטות'.
שואל השאלה:
מה זה
מה זה
מגביר את הקול של הטלפון.. נו, בחיים לא השתמשתם בבוקסה בטיול?
שואל השאלה:
יעני רמקול?
יעני רמקול?
שואל השאלה:
אם זה מגביר מלא את הווליום אני מפחדת שזה יעיר את אחותי או יעשה יותר מדי רעש
אם זה מגביר מלא את הווליום אני מפחדת שזה יעיר את אחותי או יעשה יותר מדי רעש
יש כאלו שלא. תשימי על חצי מהקול, וזה כבר ידאג להעיר אותך.
באותו הנושא: