7 תשובות
שואל השאלה:
זה שהאום לא מכיר בזה לא אומר שזה לא היה שלנו לפני 2000 שנה. תראה ממצאים ארכיאולוגים שמעידים מעל לכל ספק שיהודה ושומרון הייתה של העם היהודי ונכבשנו
מה שהיה לפני 2000 שנה כבר לא רלוונטי, אנחנו חיים בעולם אחר.
לפני 2000 שנה גם צדו עם חנית כדי לאכול בשר.
שואל השאלה:
כן? אז בוא נכבוש להם חזרה ונגיד שעברו כמה שנים והעולם השתנה. לפי איזה פרמטר מחליטים אחרי כמה שנים אפשר לוותר על שטח שנכבש?
כי הם יפי נפש קל להם להגיד שזה כבוש כזה בשטחים אבל כשהם גרים שם זה שלהם
^ לא, כי יהודה ושומרון לא הוכרה כחלק מישראל ע"י האום.
ועוד לפני זה, ישראל מעולם לא סיפחה את יהודה ושומרון, החוק שם הוא החוק הצבאי והתושבים שם לא ישראלים (הכוונה לערבים)
שואל השאלה:
אז דין יהודה ושומרון כדין תל אביב וכל ארץ ישראל שייכת לעם ישראל
רמת אביב היא שטח ישראלי לפי הדין הבין לאומי