התחברות הרשמה

מי כאן מקרית גת ויוצא מחר לגדנע ומאיזה בית ספר?

17 בספטמבר 2022, 21:39
גדנ"ענסיעהתיכוןאוטובוסיםחיילים    
3 תשובות
אני מאורט כרמי גת
אנונימי
שואל השאלה:
יו גם אני
אנונימי
שואל השאלה:
איך קוראים לך
אנונימי
באותו הנושא:
היום זה היום האחרון להחליט אם אני יוצא לגדנע או לא
מה הכי חשוב לא לשכוח לפני שיוצאים לגדנע?
יש פה כאלה שיוצאים לגדנע חובלים החופש?
באיזה כיתה יוצאים לגדנע, ולמסע הישראלי?
באיזה כיתה יוצאים לגדנע??
אני לא יוצא לגדנע
מישהו מפה יוצא לגדנע בין התאריכים ב 4.11-7.11 בבסיס צלמון??
מי פה יוצא לגדנע מחר בשדה בוקר?
כשיוצאים לגדנע בכיתה יא המחנכים של הכיתה יוצאים גם?
באיזה כיתה יוצאים לגדנע וכמה ימים זה?
מי יוצא כאן לגדנע בתאריך 23.2?