116 תשובות
דרור ואילנה
יפה^
אילנה.
טליה
טליה למרות שאני רוצה שאילנה תנצח אבל זה סתם יהיה בזבוז קולות כי היא לא

למה שתעשו מינוסים ימסכנים
רק אילנה
אילנה
'הופפ' תוב...
אילנה!
הופפ
תקבלי את זה
אילנה
רק אילנה!!!!
לאילנה הכי מגיע שם, באמת
נתנאל
Ssd
בר
טליה אהובתי
שחף ואילנה
אילנה או דרור
רק טליה ושחף!
אנונימית
שחף
אנונימית
דרור ואילנה
דרור למרות שהוא לא ינצח אבל ככ באלי לראות אותו לפחות בטופ 3
טליה
מה טליה
מה היא כבר עושה שם חוץ מלאכול גזר כל היום
אנונימית
טליה הלב של הבית אמיתית וכנה, לא משחקת כמו בר למצלמות גם לשחף לדעתי מגיע אותו דבר
בר שחקנית וגם טליה שחקנית חלאס להוציא את טליה מלאך בכל דבר שהיא עושה לאילנה הכי מגיע לנצח
אנונימית
אם כבר מוציאים את טליה רעה, ואין מה
אילנה מלכה אבל לדעתי היא לא תזכה היא הייתה יותר מידי שקטה
אילנה מי לאב
אילנה או דרור
אילנה.
אילנה
או אילנה או בר, חושב שבר
איזה לא בוגרים תלמדו לקבל דעה שונה משלכם
5 אילנה 5 דרור
הכי מגיע לאילנה באמת
אילנה..
אילנה
שחף
אילנה *היחידה* שגם לא רבה עם אף אחד,גם הביאה לנו את השיר ביצ' וואנה רייד, גם הכי טובת לב בלי להתמסכן על זה שהיא נותנת ובלי לחפש משחקים למצלמות כמו טליה ובר, היא אמא ואישה חזקה שלא מוותרת לעצמה במשימות ובכל דבר ולא עשתה קנסות ובאלגאנים כל העונה ולסיום היא ממש חמודה והכי מגיע לה.
אילנה ונתנאל
^^^כןן הכי מגיע לה
אילנה ולא לא לטליה התכלית^
לא לטליה השחקנית זה בטוח
אנונימית
אילנה
טליה
אויש די די שחקנית של שקל וחצי
אנונימית
ושתדעי שחברה של טליה הייתה בים ועברה אחד איד ולקחה להם את הטלפונים והצביעה לטליה, וז נגיד ממש לא הוגן.היא הביא לילדים פוסטרים של טליה כדי שיצביעו לה
לאף אחד...
אבל טליה תנצח כי זה ממש ממש ממש מכור
אנונימית
ועוד משהו אני זוכרת שבהתחלה בפרקים טליה ממש אמרה בפירוש שאין לה חברים בחוץ ואוי אני מסכנה^ ובבירור רואים שיש לה חברות מהסטורים חייבים עם חברות שלה אז יאאלה מה את משחקת אותה בלי חברות כשאת טחונה סעי מפה חיה בסרט
אני לא מצביע
סתמו! טליה מלכה שכולה תכלת! אין לה צדדים רעים היא וואו
אנונימית
דרור
אני לא רואה אבל מישהי אמרה לי להצביע לשחף אז הצבעתי לו
ריוואה הייתה צריכה להיות בגמר ככ
ש ק ט. ט ל י ה. ש ח ק נ י ת. ש ל. ש ק ל. ו ח צ י.
אנונימית
אילנה
הופ
דרור ואילנה
שחף
טליה ואילנה
bip
ראיתם שכולם פה רשמו אילנה אז כולכם התחלתם לכתוב אילנה
ט ל י ה ראויה לקחת את זה.
ולזכות
דרורר
נתנאלל
רק נתנאל הוא הזוכה!!!!
טליה. סורי תגידו מה שתגידו יש לה נשמה טובה ומכילה והיא לא צריכה להתלהם כמו בהמה טיבטית בשביל להגיע לגמר כמו מישהי מאוד מסויימת. מאחלת לה המון טוב. לב ענק.
אילנה המלכה טליה סתם שחקנים
^^^מה נתאנל מה הקשר
אנונימית
^שאלו למי אתם רוצים להצביע הוא ענה מה הבעיה
^^^^^מה? קשה לך שאוהבים מישהו שהוא לא טליה?
אנונימית
אנשים שמגבים את המעשים של בר ותומכים בה ורוצים שהיא תזכה הם בושה לאנושות. אם בר לוקחת את העונה זה תת רמה ונתינת יד לביריונות ולערסיות ברמה גבוהה. אני חושבת שכל מי שהגיע לגמר עד עכשיו באהבה שיקח רק לא היא. היא דוחה אותי. התנהגות שפלה.
שחף, אדם נדיר
ואולי גם טליה, שאתם תמשיכו לקנא בה
אבל היא תיקח את המיליון הלילה
לדעתי טליה לא צריכה לנצח. רק אילנה
אנונימית
רק בר
טליה
אילנה הכי מגיע לדרור ממש לא
אנונימית
שחף
מבין בר וטליה טליה היא המועדפת לזכיה
טליה-עשר
דרור ואילנה
נתנאל ואילנה
שחף ואילנהה
שחף ואילנה
דרור ונתנאל
בר ואילנה
תצביעו לדרור
טליה.
אילנה ודרור
10 10
אלינה ונתנאל
רק ביבי
אילנה ברור
רק בר .
רק בר.
טליה
מה הקטע שכל מי שכותב טליה עושים לו מינוסים תרגעו
לאף אחד כי האח הגדול זה חרא
ואל תחשבו שזה לא הופך אותכם צבועים כשאתם מצביעים כי זה לא פחות צבוע מההצבעות שלהם
אנונימי
טליה.
טליה אישתי זוכה
אנונימית