116 תשובות
דרור ואילנה
יפה^
אילנה.
טליה
טליה למרות שאני רוצה שאילנה תנצח אבל זה סתם יהיה בזבוז קולות כי היא לא
למה שתעשו מינוסים ימסכנים
למה שתעשו מינוסים ימסכנים
רק אילנה
אילנה
'הופפ' תוב...
'הופפ' תוב...
אילנה!
הופפ
תקבלי את זה
הופפ
תקבלי את זה
אילנה
רק אילנה!!!!
אילנה
לאילנה הכי מגיע שם, באמת
נתנאל
בר
טליה אהובתי
שחף ואילנה
אילנה או דרור
רק טליה ושחף!
אנונימית
שחף
אנונימית
דרור ואילנה
אילנה!!!
דרור למרות שהוא לא ינצח אבל ככ באלי לראות אותו לפחות בטופ 3
טליה
טליה
מה טליה
מה היא כבר עושה שם חוץ מלאכול גזר כל היום
מה היא כבר עושה שם חוץ מלאכול גזר כל היום
אנונימית
טליה הלב של הבית אמיתית וכנה, לא משחקת כמו בר למצלמות גם לשחף לדעתי מגיע אותו דבר
בר שחקנית וגם טליה שחקנית חלאס להוציא את טליה מלאך בכל דבר שהיא עושה לאילנה הכי מגיע לנצח
אנונימית
אם כבר מוציאים את טליה רעה, ואין מה
אילנה מלכה אבל לדעתי היא לא תזכה היא הייתה יותר מידי שקטה
אילנה מלכה אבל לדעתי היא לא תזכה היא הייתה יותר מידי שקטה
אילנה מי לאב
אילנה או דרור
אילנה.
אילנה
או אילנה או בר, חושב שבר
איזה לא בוגרים תלמדו לקבל דעה שונה משלכם
איזה לא בוגרים תלמדו לקבל דעה שונה משלכם
טליה!
5 אילנה 5 דרור
הכי מגיע לאילנה באמת
אילנה..
אילנה
דורו
דרור
שחף
אילנה *היחידה* שגם לא רבה עם אף אחד,גם הביאה לנו את השיר ביצ' וואנה רייד, גם הכי טובת לב בלי להתמסכן על זה שהיא נותנת ובלי לחפש משחקים למצלמות כמו טליה ובר, היא אמא ואישה חזקה שלא מוותרת לעצמה במשימות ובכל דבר ולא עשתה קנסות ובאלגאנים כל העונה ולסיום היא ממש חמודה והכי מגיע לה.
דרור
אילנה ונתנאל
^^^כןן הכי מגיע לה
אילנה ולא לא לטליה התכלית^
לא לטליה השחקנית זה בטוח
אנונימית
אילנה
טליה
אויש די די שחקנית של שקל וחצי
אנונימית
ושתדעי שחברה של טליה הייתה בים ועברה אחד איד ולקחה להם את הטלפונים והצביעה לטליה, וז נגיד ממש לא הוגן.היא הביא לילדים פוסטרים של טליה כדי שיצביעו לה
^מה-
לאף אחד...
אבל טליה תנצח כי זה ממש ממש ממש מכור
אבל טליה תנצח כי זה ממש ממש ממש מכור
אנונימית
ועוד משהו אני זוכרת שבהתחלה בפרקים טליה ממש אמרה בפירוש שאין לה חברים בחוץ ואוי אני מסכנה^ ובבירור רואים שיש לה חברות מהסטורים חייבים עם חברות שלה אז יאאלה מה את משחקת אותה בלי חברות כשאת טחונה סעי מפה חיה בסרט
אני לא מצביע
אילנה
טליה
סתמו! טליה מלכה שכולה תכלת! אין לה צדדים רעים היא וואו
אנונימית
דרור
אני לא רואה אבל מישהי אמרה לי להצביע לשחף אז הצבעתי לו
ריוואה הייתה צריכה להיות בגמר ככ
ש ק ט. ט ל י ה. ש ח ק נ י ת. ש ל. ש ק ל. ו ח צ י.
אנונימית
אילנה
הופ
הופ
דרור ואילנה
בר!!!!
שחף
טליה ואילנה
ראיתם שכולם פה רשמו אילנה אז כולכם התחלתם לכתוב אילנה
ט ל י ה ראויה לקחת את זה.
ולזכות
ט ל י ה ראויה לקחת את זה.
ולזכות
דרורר
נתנאלל
רק נתנאל הוא הזוכה!!!!
רק נתנאל הוא הזוכה!!!!
טליה. סורי תגידו מה שתגידו יש לה נשמה טובה ומכילה והיא לא צריכה להתלהם כמו בהמה טיבטית בשביל להגיע לגמר כמו מישהי מאוד מסויימת. מאחלת לה המון טוב. לב ענק.
אילנה המלכה טליה סתם שחקנים
^^^מה נתאנל מה הקשר
אנונימית
^שאלו למי אתם רוצים להצביע הוא ענה מה הבעיה
^^^^^מה? קשה לך שאוהבים מישהו שהוא לא טליה?
אנונימית
אנשים שמגבים את המעשים של בר ותומכים בה ורוצים שהיא תזכה הם בושה לאנושות. אם בר לוקחת את העונה זה תת רמה ונתינת יד לביריונות ולערסיות ברמה גבוהה. אני חושבת שכל מי שהגיע לגמר עד עכשיו באהבה שיקח רק לא היא. היא דוחה אותי. התנהגות שפלה.
שחף, אדם נדיר
ואולי גם טליה, שאתם תמשיכו לקנא בה
אבל היא תיקח את המיליון הלילה
ואולי גם טליה, שאתם תמשיכו לקנא בה
אבל היא תיקח את המיליון הלילה
לדעתי טליה לא צריכה לנצח. רק אילנה
אנונימית
רק בר
טליה
אילנה
טליה
אילנה הכי מגיע לדרור ממש לא
אנונימית
שחף
מבין בר וטליה טליה היא המועדפת לזכיה
מבין בר וטליה טליה היא המועדפת לזכיה
טליה-עשר
בר
דרור ואילנה
נתנאל ואילנה
שחף ואילנהה
שחף ואילנה
טליה!
דרור ונתנאל
בר ואילנה
טליה
תצביעו לדרור
דרורר
טליה!!!
טליה.
ברר!!
טליה
אילנה ודרור
10 10
10 10
אלינה ונתנאל
רק ביבי
בא
אילנה ברור
רק בר .
רק בר.
טליה
מה הקטע שכל מי שכותב טליה עושים לו מינוסים תרגעו
לאף אחד כי האח הגדול זה חרא
ואל תחשבו שזה לא הופך אותכם צבועים כשאתם מצביעים כי זה לא פחות צבוע מההצבעות שלהם
ואל תחשבו שזה לא הופך אותכם צבועים כשאתם מצביעים כי זה לא פחות צבוע מההצבעות שלהם
אנונימי
טליה.
ברבור
אילנה
טליה אישתי זוכה
אנונימית
טליה ניצחה