12 תשובות
שואל השאלה:
צודקת
אנונימי
רק אומרת שלי אמרו בטירונות שמותר ואז בקורס הרסרית באה ואמרה שאסור אז לא יודעת
שואל השאלה:
תגידי רגע הקורס זה כמו בטירונות? אותו יחס אותה גישה מגעילה וקרה ומסדרים?
אנונימי
לא, אצלי בטירונות הייתה משמעת כבדה רצח והתנהגו אלינו ממש מגעיל במשך 4 חודשים והקורס היה קליל והמפקדים היו כמו חברים שלנו. למרות שהיה לוז עמוס היה כיף
שואל השאלה:
זה באמת מסקרן אותי.. אני בטירונות והיחס פה קר כמו קוביות קרח, המשמעת כבדה ויש דיסטנס
אנונימי
חחח כי זה טירונות, אל תקחי ללב. איזה טירונות את עושה? אני עשיתי 05
זה מאוד תלוי בקורס... אני נמצאת בקורס חובשים כרגע והוא נחשב קורס משמעתי יחסית, פחות משמעתי מהטירונות אבל. יש מסדרים וגם "דיסטנס" כמו שקוראים לזה, אבל יש לי חברות שהיו בקורסים בדיחה ונתנו להן לעשות בערך מה שהן רוצות.
שואל השאלה:
אז הכל תלוי בקיצור
אנונימי
בדיוק ^
לי בטירונות היה אסור. רק מכפלת במכנס
אני מניחה שכדאי שבאמת תשאלי אחד מהסגל שלך כדי להיות בטוחה, או את הבנות שאיתך
זה תלוי אם מותר אצלך או לא... לי היה מותר בטירונות.
אולי פשוט תשאל את אחד המפקדים שלך.
תלוי בסגל שלך אני מניחה, אצלי בטירונות היה אסור